پیام محکم پرسپولیس به استقلال در ماجرای بیرانوند

پیام محکم پرسپولیس به استقلال در ماجرای بیرانوند

بر اساس این اظهارات، سرخ پوشان استقلال را به اغوای بیرانوند متهم کردند و نوشتند که پرسپولیس موضوع را از مراجع قانونی و انتظامی پیگیری خواهد کرد. البته پرسپولیسی ها اسمی از باشگاه استقلال نمی زنند اما ذکر باشگاه رقیب با توجه به شرایط حاکی از آن است که قرمزها استقلال را هدف گرفته اند.

پرسپولیس همچنین با ابراز امیدواری نسبت به بازگشت علیرضا بیرانوند اعلام کرد که وی باید به “ادامه قرارداد از نظر پرداخت تا سقف 90 درصد و همچنین مقررات حاکم بر نقل و انتقالات فوتبال ایران” پایبند باشد. این قسمت از بیانیه حاکی از آن است که احتمالا پرسپولیسی ها تمایلی به عقد قرارداد جدید و تغییر یافته با دروازه بان شماره یک ندارند.

پرسپولیس همچنین به مفاد قوانین نقل و انتقالات ایران اشاره کرد که برخلاف قوانین فیفا، عدم پرداخت 4 ماهه را شرط فسخ قرارداد یک طرفه بازیکنان می داند.

پرسپولیس پیام پرسپولیس در مورد بیرانوند را می خوانید:

از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه امروز هیئت مدیره، بحث فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند و احتمال وسوسه شدن وی توسط یکی از باشگاه های لیگ برتری بود. بر اساس تصمیم هیات مدیره، مقرر شد باشگاه پرسپولیس موضوع را به مراجع قانونی و انتظامی رسیدگی کند تا برای عقد قرارداد این بازیکن از باشگاه رقیب و همچنین بازگشت این بازیکن و ادامه آن اقدام شود. این قرارداد با در نظر گرفتن پرداخت 90 درصدی و همچنین مقررات حاکم بر نقل و انتقالات فوتبال ایران.

دیدگاهتان را بنویسید