پیام های متنی برای اعلامیه های دادگاه مربوط به روابط خصوصی نادرست است

ساعت: 18:36
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798337

معاون اجتماعی و پیشگیری قوه قضائیه با اشاره به ارسال پیامک های جعلی، ارسال ایمیل و کلاهبرداری به افراد تحت این عنوان، گفت: ارسال پیامک های مربوط به ارتباطات خصوصی قطعا جعلی و نظارت دادگاه است. اطلاعیه در قوه قضاییه کاملا رایگان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عسگر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قضایی با اشاره به ارسال ایمیل های جعلی و کلاهبرداری به افراد تحت این عنوان گفت: سیستم های قضایی کاملا رایگان هستند.

وی با بیان اینکه پیامک های ثنا هرگز با شماره خصوصی ارسال نمی شود، گفت: سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی فقط برای افرادی که قبلا در سامانه ثبت نام کرده اند پیامک ارسال می کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه یکی از زمینه های فساد در زمینه زمین خواری را عدم تعیین تکلیف طرح های تفصیلی یا اصلاح خطوط مرزی انجام شده در سال های گذشته دانست و از دستگاه های مسئول خواست: در اسرع وقت کار را تنظیم کنید.

جهانگیر در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به ابلاغ قانون هوای پاک سال 1396 گفت: همانطور که پلیس راهنمایی و رانندگی به وظایف خود در ماده 9 این قانون عمل می کند و صاحبان خودروهای فرسوده را جریمه می کند، دولت نیز به این ترتیب موظف است به منظور اعمال ماده 8 این قانون که در خصوص خروج وسایل نقلیه موتوری فرسوده از رده خارج است، تسهیلاتی را برای بخش دولتی و خصوصی فراهم کند. متأسفانه ارائه تسهیلات برای دارندگان خودروهای دست دوم به خوبی انجام نشده است.

وی گفت: نباید شرایط به گونه ای باشد که قانون اعمال شود و خودروهای جریمه شده جریمه شوند، اما تجهیز به دارندگان این خودروها اعمال نمی شود که در بخشی دیگر از قانون بر آن تاکید شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید