پیام وزیر ورزش و جوانان به مناسبت چهاردهمین جشن هفته پارالمپیک

زمان: 21:38
منتشر شده در: 1400/07/17
کد خبر: 1774684

خداوند متعال را شاکریم. امسال ما هفته پارالمپیک را در شرایطی جشن می گیریم که با “اعتماد” و “تلاش” در بازی های پارالمپیک 2020 توکیو “افتخار” کرده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و وب سایت خبری وزارت ورزش و جوانان ، قهرمانان پارالمپیک ایران ، اگرچه به اصطلاح “معلول” نامیده می شوند ، اما در واقع به “علت” مردم تبدیل شده اند. شادی

معلولیت فرصتی است تا افراد دارای معلولیت از راه های مختلف بهره مند شوند. کسب درآمد در حوزه ای مانند ورزش و سلامتی که به نظر می رسد برای افراد دارای معلولیت ناتوانی محسوب می شود ، ارزش مضاعفی دارد. از همه وزارتخانه ها ، سازمان ها ، سازمان ها ، سازمان های دولتی و غیردولتی و هریک از ملت بزرگ ایران تقاضای همدردی و مساعدت دارم تا شعار هفته پارالمپیک (تحرک ، توانمندسازی و سربلندی) را از نقطه نظر ملی و انسانی برآورده کنند. از دید

امسال ، به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، نمی توانیم هفته پارالمپیک را مانند گذشته ، بدون محدودیت و با تجمع چند هزار نفر در کنار یکدیگر جشن بگیریم. اما لازم است برنامه های مختلف رو در رو در اقصی نقاط سرزمین عزیزمان اجرا شود و سعی شود کاستی ها با فعالیت های مجازی پوشانده شود.

تقارن ایام مقدس ربیع الاول و شروع هفته پارالمپیک (18 تا 14 اکتبر) ، به ویژه روز ملی پارالمپیک که مصادف با 24 اکتبر است ، برای همه پیشکسوتان ، قهرمانان ، ورزشکاران ، مربیان ، داوران و مدیران ورزشی جانبازان ، افراد دارای معلولیت و نابینایان. تبریک به شرکت کنندگان در ورزش پارالمپیک.

امیدوارم کشور ما هنوز روزهای خوبی در ورزش های پارالمپیک داشته باشد.

سید حمید سجادی ، وزیر ورزش و جوانان – اکتبر 1400

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید