پیشتاز نظامی زنان امروز/ رسانه ها به دنبال حقوق زنان در موضوعات کلیدی هستند

ساعت: 14:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۷
کد خبر: 1801275

سردار زارع کمالی گفت: اگر رسانه ها واقعاً می خواهند حقوق زنان را حفظ کنند، باید حقوق آنها را در سبک زندگی و خانواده و مشکلات اصلی خود دنبال کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سردار حسین زارع کمالی جانشین سپاه الغدیر استان یزد صبح امروز در جلسه تشریح برنامه های هفته رسانه ای بانوان اظهار داشت: عفاف، زایمان و فرزند پروری از ویژگی های شخصیتی برجسته است که الگویی برای زنان شود

وی افزود: حضرت زهرا سلام الله علیها در همه عرصه ها حضور به موقع و فعال داشتند و موفق به کسب مدال اولین شهید ولایت شدند و امروز باید از زندگی ایشان درس بگیریم.

جانشین سپاه الغدیر یزد با تاکید بر نقش آفرینی زنان در تمامی ابعاد و عرصه های اجتماعی ادامه داد: بدهکاران زنان شیر دل و مردان به عنوان زنان وارد میدان شدند.

سردار زارع کمالی گفت: نگاه انقلاب اسلامی به زن با نگاه غرب و شرق به زن بسیار متفاوت است، بنابراین بر خلاف دیدگاه غرب مبتنی بر سکولاریسم و ​​لیبرالیسم و ​​دیدگاه شرق که زن همیشه حاشیه ای و بی فایده است، دیدگاه انقلاب اسلامی زنی با نگاه صادقانه، باوقار، پاکدامن و مستقل به هویت مردی که در بطن جامعه قرار دارد.

وی بیان کرد: در جنگ امروز که بر خانواده و سبک زندگی متمرکز است، زنان بیشترین نقش را ایفا می کنند و اگر زمانی مردان پیشتاز بودند امروز در جنگ عقیدتی و روانی امروز زنان در خط مقدم این امر قرار دارند حمله کنید. “

سرر زارع کمالی اذعان داشت: امروز وظیفه بانوان است که دشمن و نقشه های او را بشناسند چرا که رمز موفقیت در هر کاری شناخت دشمن و نقشه های اوست تا راهکارهای مقابله با او را بشناسیم.

وی تصویرهای فکری، علمی و فرهنگی را نقشه اصلی دشمن در جنگ برشمرد و افزود: زنان باید در سبک زندگی و ازدواج، تربیت و به دنیا آوردن فرزندان نقش مهمی ایفا کنند تا جامعه از حملات دشمن جان سالم به در ببرد.

جانشین سپاه الغدیر استان یزد، دوری زنان از تفکرات غربی را ضروری دانست و گفت: زنان به جای نگرانی و ناامیدی از آنچه دشمن انجام می دهد، به توانایی های خود نگاه کنند و در عین حال امید آفرینی کنند. و زندگی بزرگانی چون حضرت زهرا را روشن کنید. خودت را بگذار

وی خاطرنشان کرد: رسانه ها و رسانه ها نقش ویژه ای در نوع تفکر و اعتقادات مردم دارند و بنابراین در ترویج سبک فاطمی، رسانه ها باید حرفی برای گفتن داشته باشند و از این رو رسانه ها باید به مشکلات کوچک زنان بپردازند. و در قلمرو دشمن بازی نکنید.

سردار زارع کمالی افزود: اگر رسانه ها واقعا خواهان حفظ حقوق زنان هستند باید در مسیر زندگی و خانواده و مشکلات اصلی خود پیگیر حقوق آنها باشند.

وی گفت: هفته زن اجتماعی ولایت مدار حضرت زهرا(س) با تلاش بسیج جامعه زنان استان یزد با 40 برنامه از دوم بخمن آغاز و تا هشتم باخمن ادامه خواهد داشت.

جانشین سپاه الغدیر استان یزد گفت: اولین روز از هفته زن با شعار زن; نهضت علمی و فناوری و جهش تمدن اندیشه که معروف ترین برنامه روز است، همایش بانوی هزار اسلام توسط بسیج طلاب است.

او در روز دوم این هفته، زنی گفت; سنت فاطمی به نام ایمان آگاهانه و ایمان زیستی است، افزود: خواهد بود.

سردار زارع کمالی توزیع بسته های معیشتی بانوان، سرپرستان خانوار و هدایای روز زن را از دیگر برنامه های این روز عنوان کرد و گفت: مهمترین برنامه در سومین روز از هفته زن در استان یزد سمینارهای تبیین الگوی سوم و تجلیل از مادران فعال اجتماعی و کارآفرین و با توجه به شعار روز چهارم به عنوان یک زن، فرهنگ سازی و ازدواج آسان، جشن ازدواج آسان و اهدای جهیزیه از مهمترین برنامه های این روز است.

وارث سپاه الغدیر استان یزد، خدمات بانوان، همایش بانوان موفق در عرصه ولادت و جشن مادران دارای 4 فرزند و بیشتر، اردوی صحرا نوردی، کاشت نهال به یاد مادران بهشتی افزایی یکی از از دیگر برنامه های هفته زن در استان یزد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید