10 قطعنامه استانی در مورد زنان، تحولات کلیدی / سیستماتیک در حمایت از زنان در آینده نزدیک بود


ساعت: 23:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۶
کد خبر: 1876503

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در اصفهان:

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ده مصوبه زن و خانواده با اعتباری بالغ بر هشتاد میلیارد در اصفهان تصویب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ انسیه خزعلی در جمع نخبگان و بانوان اصفهانی گفت: الگوی سوم و سطح زنان انقلاب اسلامی یکی از اهداف بزرگی است که برای آن می توانیم در جامعه در حوزه زنان گفتمان سازی کنیم و یکی از راهکارهای مهم انتشار این امر است. گفتمان رسانه است

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: اینکه دولت با هزینه دولت رسانه های بزرگ بسازد اشتباه است، زیرا مردم جهادگر و زبان رسانه هستند و باید برای بیان گفتمان بیرون بیایند.

وی خاطرنشان کرد: دولت مردمی است و با حمایت مردم و صلابت دولت آمد، ایده ها محقق نمی شود.

معاون رئیس جمهور گفت: عدم تعادل بین خانه و جامعه یکی از موضوعات مهمی بود که فرهیختگان مطرح کردند و در این راستا باید بر الگوی سوم، وظایف مادر و همسر و الگوی عفاف و عفاف و عفاف و عفاف و عفاف و عفاف و عفاف و عفاف و عفاف و عفاف و عفاف، در این راستا تاکید زیادی شود. حجاب. “

وی گفت: زنان به درستی نشان داده اند که زینبی هستند و در جامعه مشارکت دارند و ما در تلاش هستیم تا سیستمی برای زنان ایجاد کنیم تا از مادران و زنان امتیاز و حمایت داشته باشیم.

هزالی با بیان اینکه مشاوره هزینه بر است، گفت: این طرح برای خانواده های جوان است که در سال اول و سال های بعد برای یک تا چهار دهک رایگان است و در پیشگیری از طلاق موثر است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در بحث صنایع دستی بتوانیم بازارهای خارجی و صادرات را در دستور کار قرار دهیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اهمیت استخدام زنان سرپرست خانوار گفت: توانمندسازی با محوریت خانواده و طرح کسب و کار در مرحله اول و برای زنان در مرحله دوم حائز اهمیت است.

وی در جمع بندی به 10 مصوبه برای بانوان استان با وام بیش از 80 میلیارد اشاره کرد و افزود: در موارد زنان سرپرست خانوار، ورزشگاه بانوان، حوزه علمیه، خوابگاه بانوان، تسهیلات کارآفرینی و اشتغال و مراکز ناباروری نظارت می شود. و این نکته را اصلاح کنید. فکر کنید زنان کارآفرین مانند قالی بافی نماد کرامت هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید