طرح نهضت ملی مسکن محل اسکان فردی و سیستماتیک نیست

ساعت: 15:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802764

گلمعلی حیدری گفت: دستگاه ها باید در ساخت نهضت ملی مسکن مشارکت داشته باشند، در این راستا نگاه بلند و راهبردی انتظار می رود نه تسویه حساب فردی و سیستماتیک، اهمیت پروژه بسیار زیاد است زیرا آینده جوانان را تضمین می کند. و بی خانمان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ گلمعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در شورای عالی مسکن استان گفت: تامین مسکن برای نیازمندان و بی خانمان ها موضوع مهمی است که منجر به عدالت اجتماعی می شود.

وی با اشاره به اینکه چهار میلیون خانه باید در چهار سال ساخته شود و سهم چهارمحال و بهتیاری 51 هزار مسکن است که احتمال افزایش آن وجود دارد، افزود: ایجاد اشتغال موضوع مهمی است، نرخ بیکاری در استان بالاست و ساخت و ساز و این ابزار می تواند بخشی از آن را جبران کند، زیرا چندین صنعت در ساخت و ساز رشد می کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دستگاه ها باید در طرح نهضت ملی مسکن، ساخت و ساز را منطقی کنند، در این راستا نگاه بلند و راهبردی انتظار می رود نه تسویه حساب فردی و سیستمی، طرح بسیار مهم است زیرا آینده جوانان و جوانان فقرا مسکن می دهد

حیدری گفت: شهرداری ها و دستگاه های خدمات رسان باید بر اساس قانون جهش مسکن موانع را برطرف کرده و حداکثر همکاری را داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید