پیشرفت برنامه کنگره 6544 شهید لرستان بیش از 33 درصد است / نیاز به کار جهادی برای تسریع برنامه ها


ساعت: 15:39
تاریخ انتشار: 1401/01/16
کد خبر: 1819758

سردار کاسکولی گفت: پیشرفت برنامه های 6544 کنگره شهدای لرستان بیش از 33 درصد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، سردار مرتضی کاسکولی ظهر امروز در اجلاسیه 6544 شهید لرستان که در استان برگزار شد، اظهار کرد: کنگره 6544 شهید لرستان در اردیبهشت ماه سال 1402 و چند ماه قبل از برگزاری کنگره در استان برگزار می شود. با حضور جمعی از مسئولان استانی باید گزارشی از پیشرفت کار و خلاقیت و ابتکارات ارائه شود که طبق گزارش ارائه شده طی بیانیه ای به کنگره خواهد رسید.

وی افزود: با توجه به جابجایی دولت برخی کارها به کندی پیش رفته است که طبیعی است. البته طرح خوب اولیه در قالب 217 برنامه با اعتبار 72 میلیارد تن بسته شد که بخشی از آن توسط خود دستگاه ها تامین شد و مابقی حدود 37 میلیارد که سازمان برنامه و بودجه باید از محل اعتبار هزینه می کرد. بودجه جاری و بودجه عمرانی تنها دو میلیارد و 400 میلیون است که به شهرداری ها اختصاص یافته است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: میانگین کار در این کنگره تاکنون 33.78 درصد بوده و از همه برنامه ها و برنامه هایی که داریم 66 و نیم درصد عقب هستیم البته برخی برنامه ها هزینه چندانی ندارند. . و به عنوان یادمان شهدا در حال پیشرفت هستیم، اما برنامه هایی مانند کتاب نویسی، جمع آوری شهدا، خاطرات خانوادگی شهدا، وصیت نامه و آثار شهدا، فیلم های کوتاه و مستند، سریال و تهیه سرودهای حماسی داریم، عناصری که باعث دگرگونی می شود. نمای استان و هزینه ها آنها تمام شده اند و ما تقریباً از این کار عقب هستیم.

سردار کاسکولی گفت: شهدا نیازی به همراهی با ما ندارند، بلکه تلاش می کنیم جامعه اسلامی را الگو بسازیم و به دنیا معرفی کنیم، امروز در مرحله حکومت اسلامی هستیم.

وی گفت: می خواهیم استان را با نام و یاد شهید، مجسمه، فیلم و فیلم زیبا کنیم و این یک کار فرهنگی است و اگر با شخصیت شهدا خوب رفتار کنیم بسیاری از مشکلات جامعه ما حل می شود. . کنگره ای شایسته و شایسته شهدا، جهاد را باید قضاوت کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان افزود: همه مردم خانواده شهدا و ایثارگران را دوست دارند و باید برای رسیدن به اهداف عالیه کاری انجام دهیم، اما پول و هزینه برای گفتن و توصیف دقیق شهدا ارزشی ندارد.

سردار کاسکولی با اشاره به پیشرفت کار کنگره شهدا در دستگاه های اجرایی گفت: در قسمت کمیسیون تشریفات که یادمان شهداست 78.33 درصد، سازندگی 17 درصد، محرومیت زدایی 21 درصد، کلاس ها. و سازمان های مردم نهاد 42 درصد، زنان 24.16 درصد فضای مجازی 22 درصد، سهم شهدا 39 درصد، دانش آموزان 18 درصد، پژوهش 32 درصد، شهادت و ایثار 69 درصد، ارتباطات و اطلاع رسانی 40 درصد، کتاب نویسی 15 درصد، فرهنگی 15 درصد، طلاب و روحانیون. 15 درصد، دانش آموزان و فرهنگیان 27 درصد 13 درصد، فضا و ورزش 51 درصد و عشایر 35 درصد است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید