پیشنهاد باورنکردنی پرسپولیس برای ستاره سابق استقلال

پیشنهاد باورنکردنی پرسپولیس برای ستاره سابق استقلال

پس از پیوستن سعید صادقی به پرسپولیس و در شرایطی که درویش و پرسپولیس در نقل و انتقالات از همه تیم ها جلوتر بودند، باشگاه پرسپولیس با منشا به توافق کامل رسید و دو روز پس از امضای قرارداد صادقی قرار بود منشا منصوب شود. تا تمام دل و اندوهش را برای جلب نظر کاسیانو بگذارد.

نکته جالب اینکه طرفین به توافق مالی رسیده بودند و باشگاه پرسپولیس باید برای یک فصل 320 هزار دلار به منبع جذب می کرد و همچنین 30 هزار دلار به عنوان پاداش برای این بازیکن. حتی قرار شد بخشی از این مبلغ با کمک یکی از هواداران متمول باشگاه پرداخت شود. اما درست در همان روزهایی که می دانست کارش با پرسپولیس تمام شده، ناگهان خبری از پرسپولیس نشد. منشا چند روز صبر کرد و در نهایت مسی که به توافق کامل پرسپولیس و منشا پی برده بود، پا پیش گذاشت و پیشنهاد خود را به این مهاجم ارائه کرد.

در همان روزها که منشا چند روزی منتظر ماند و خبری از باشگاه نبود و شایعه توقف انتقال قرمزها توسط چند نفر شنیده شد، تصمیم گرفت کار را با مس تمام کند و با تیم سابقش تمدید کند.

این اتفاق افتاد که پس از توافق کامل 320 هزار دلاری پرسپولیس و مینشا و 30 هزار دلار پاداش برای این بازیکن، باشگاه پرسپولیس دیگر برای پیوستن به مس مینشا را دنبال نکرد.

دیدگاهتان را بنویسید