پیشنهاد تیم لیگ پرطرفدار به یحیی گل محمدی!

پس از شکست تیم پرسپولیس در جام حذفی و کناره گیری از این رقابت ها، اختلافاتی بین برخی از هواداران این تیم به وجود آمد و برخی مخالف ادامه همکاری با یحیی گل محمدی بودند.

به گزارش شایان نیوز و به نقل از تیتر کوتاه; شاید این تعداد در بین سایر هواداران حاضر در ورزشگاه بسیار کم بود اما با توجه به برخی حرف ها و احادیثی که قبل از بازی در اطراف باشگاه شکل گرفت، شاید این گونه رفتار هواداران چندان هم کمرنگ نباشد.

از سوی دیگر شنیدیم سرمربی پرسپولیس دیگر تمایلی به ادامه همکاری با سرخپوشان ندارد و می خواهد شانس خود را در تیم دیگری امتحان کند. شنیده ها حاکی از آن است که او که با یک قهرمانی دیگر از پرسپولیس تقدیر کرد، با مسئولان باشگاه تراکتورسازی مذاکره کرده است. زنوزی مالک تراکتورسازی که به تازگی رسما اعلام کرده که این انتقال را خرج کرده و قصد ادامه همکاری با تراکتور را دارد، پیش از این به فکر مذاکره با گل محمدی بوده است. او حتی برای نیم فصل با ساغلام تازه منصوب شده قرارداد بست و در پایان فصل تبریز را ترک کرد.

بنابراین احتمالاً جا برای گل محمدی و همکارانش خواهد بود. گل محمدی یکی از موفق ترین مربیان لیگ برتر است و جای تعجب ندارد که مورد توجه سایر باشگاه ها قرار بگیرد اما زاویه ای که هواداران این تیم تبریزی با پرسپولیس دارند از شگفتی های این مذاکره است. با این حال گل محمدی تا پایان فصل در پرسپولیس می ماند و در نهایت تصمیم می گیرد به کار حرفه ای خود ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید