پیشنهاد در برنامه هفتم برای همسان سازی حقوق بازنشستگان

پیشنهاد در برنامه هفتم برای همسان سازی حقوق بازنشستگان

علیرضا شهبازی اظهار داشت: اعضای کمیته برنامه، بودجه و برآورد در جلسه امروز با گنجاندن یکسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری ​​و تامین اجتماعی در لایحه برنامه هفتم توسعه موافقت کردند.

نماینده مردم همدان در شورای اسلامی ادامه داد: این پیشنهاد توسط کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات کشور کمیسیون تلفیق برنامه هفتم تدوین شد که امیدواریم هم در کمیسیون تلفیق و هم در صحن علنی آرای لازم را کسب کند. مجلس

وی تاکید کرد: یکسان سازی حقوق مستمری بگیران از بیمه های کشوری، لشکری ​​و اجتماعی باید در برنامه هفتم توسعه پیش بینی شود و یکی از موضوعات این طرح باشد.

روز یکشنبه هفته گذشته حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی با حضور در جلسه علنی مجلس لایحه برنامه هفتم توسعه شورای اسلامی را ارائه کرد.

با توجه به اعلام وصول لایحه برنامه هفتم توسعه، این لایحه به کمیته های تخصصی و تلفیق ارسال شده است تا پس از انقضای مهلت قانونی، گزارش کمیته تلفیق قطعات عمومی در یک جلسه بررسی شود. از جلسات علنی مجلس

هفته گذشته مهلت ارسال پیشنهادات کمیسیون های تخصصی به کمیسیون تلفیق به پایان رسید و پیشنهادات به کمیسیون تلفیق ارائه شد. از این هفته پیشنهادات کمیته ها در کمیته های کمیته تلفیق بررسی می شود که باید تا پایان هفته گزارش خود را به کمیته ارائه دهند.

بنابراین از روز شنبه هفته آینده (26 تیرماه) جلسات کمیته تلفیق آغاز می شود که در آن پیشنهادات و شرایط کلی لایحه برنامه هفتم بررسی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید