پیشنهاد رسمی و ویژه پرسپولیس برای یک ستاره

پیشنهاد رسمی و ویژه پرسپولیس برای یک ستاره

مسئولان پرسپولیس پس از لغو دیدار پرسپولیس و ملوان برای خداحافظی با سیدجلال حسینی، اعلام کردند که قطعا یک بازی جالب خداحافظی برای کاپیتان سابق خود ترتیب خواهند داد. از سوی دیگر رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس چند شب پیش در تلویزیون اعلام کرد که برای دیدار خداحافظی سیدجلال یک تیم مطرح فوتبال جهان را هماهنگ می کنند تا این دیدار با جذابیت هر چه بیشتر برگزار شود.

پس از این برنامه گمانه زنی های زیادی در مورد رقیب احتمالی پرسپولیس مطرح شد و در این میان نام منچسترسیتی که یکی از بهترین باشگاه های جهان است نیز مطرح شده است. منچسترسیتی که یکی از بهترین باشگاه های جهان در سال های اخیر است، هر ساله در تعطیلات زمستانی به کشورهای حاشیه خلیج فارس می آید تا اردوی خود را در این منطقه برگزار کند.

اما اصل بازی دوستانه پرسپولیس و منچسترسیتی چیست و این دیدار از چه زمانی آغاز شد؟ حدود چهار ماه پیش یک شرکت فعال در حوزه فوتبال درخواستی به باشگاه پرسپولیس ارسال کرد تا این تیم در دیداری دوستانه در دبی به منچسترسیتی برود. چهار ماه پیش که این درخواست برای باشگاه پرسپولیس ارسال شد، زمان بازی را شهریور ماه اعلام کردند. اسپانسری که قصد برگزاری این دیدار را دارد اعلام کرده است که هزینه سفر دو روزه پرسپولیسی ها به دبی را پرداخت می کند تا برای این دیدار به آن شهر سفر کنند. از طرفی زمان اعلام شده برای این دیدار دقیقا در جریان مسابقات لیگ برتر است.

در این میان نظر یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس بسیار حائز اهمیت خواهد بود چرا که با توجه به فشار مسابقات لیگ برتر در فصل گذشته و از طرفی برگزاری اردوی تیم ملی در آخرین فیفادی قبل از جام جهانی 2022 قطر یکی از چیزهایی است که باید از کادر فنی دید. پرسپولیس در این مورد چه تصمیمی می گیرد؟ از طرفی اسپانسر پیشنهادی این بازی به پرسپولیس اعلام کرد که منچسترسیتی با تمام بازیکنان اصلی خود می آید و باید دید پرسپولیس برای این بازی به دبی می رود یا تصمیم دیگری در نظر گرفته می شود. خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید