پیشنهاد مشتری به گاوصندوق بانک مسکن در استان زنجان 5000 تن است

ساعت: 11:02
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797083

گاوصندوق بانک مسکن علاوه بر سپرده گذاری و کارمزد سالانه برای نگهداری سپرده های مشتریان، به ازای هر مراجعه مشتری برای استفاده از صندوق، مبلغ 5000 تن کارمزد دریافت می کند که اعتراض مشتریان را برانگیخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; ماجرا از آنجایی شروع شد که یکی از مخاطبان این پایگاه خبری در اطلاعیه ای با موضوع زیر گفت: یکی از شعب بانک مسکن زنجان مدتی است مبلغ 5000 تن به صندوق امانی علاوه بر ودیعه و کارمزد سالیانه برای هر کدام پرداخت می کند. استفاده از وجوهی که در قرارداد اصلی لحاظ نشده و به صورت نقدی و بدون رسید دریافت شده است و مسئول مربوطه تاکید می کند که مبلغ باید نقدی پرداخت شود.

با توجه به اینکه این مخاطب از سایت خبری موج رسا درخواست کرده است که سوال فوق را پیگیری کند، خبرنگار موج رسا; موضوع از سوی مدیریت شعب بانک مسکن استان پیگیری شد.

جمشید اسدی مدیر ارتباطات و بازاریابی شعب بانک مسکن استان زنجان گفت: 5000 تن کارمزد دریافتی هر مشتری از گاوصندوق و در راستای بخشنامه است.

وی با بیان اینکه موجودی مسکن بانک مسکن دارای مبلغ سپرده و کارمزد سپرده سالانه است، گفت: قیمت هر بار استفاده مشتری از صندوق 5000 تن است که قبلا 2000 تن بوده و اکنون به 5000 تن افزایش یافته است.

اسدی با اشاره به اینکه سوال مطرح شده از سوی مخاطب این خبرگزاری عدم صدور فیش این هزینه بوده است، خاطرنشان کرد: مقرر شد از این پس همکاران صنعت نسبت به صدور فیش اقدام کنند.

مدیر ارتباطات و بازاریابی شعب بانک مسکن زنجان در خصوص نبود بند کارمزدی در قرارداد اولیه گفت: هر بار قانون خاص خود را دارد و شاید این کارمزد قبلا و در سال های گذشته با تغییر قانون وجود نداشته است. قانون، هزینه دریافت می شود.

سپس یکی از حراست های مدیریت شعب بانک مسکن به خبرنگار موج رسا گفت: وی گفت: گاوصندوق بانک در زیرزمین شعبه است و عملیات بانکی در طبقه بالای شعبه است.

وی بیان کرد: وقتی به مشتریان گفته می شود 5 هزار تن به حساب واریز کنند، مشتریان به دلیل شلوغی شعبه و همچنین سرعت انجام امور، از پرداخت نقدی وجه خوشحال می شوند.

وی با اشاره به اینکه همکار شعبه و رئیس صندوق امانات برای رسیدگی به مشتریان و کمک به آنها کارمزد نقدی دریافت می کنند، خاطرنشان کرد: اطلاعات شخصی در فرم جداگانه ثبت می شود و کلیه هزینه ها در بانکی در بانک واریز می شود. نام مشتریان و به عنوان سند دریافت می شود و برای آنها صادر می شود.

وی تصریح کرد: هر مشتری که به شعبه مراجعه می کند یک رسید پرداخت دارد.

این مسئول افزود: با شعبه صحبت کردیم و برای جلوگیری از بروز ایرادات و تکرار این اتفاقات، سپس تمامی مشتریان برای پرداخت هزینه به شعبه اعزام می شوند تا این حرفه ها دوباره ظاهر نشوند.

وی با بیان اینکه 5 هزار تن کارمزد سرویس گاوصندوق بانکی بوده است، گفت: این هزینه از قبل وجود داشته و فقط مقدار آن از یک به 2 و اکنون به 5 هزار تن تغییر کرده است.

وی در خصوص علت دریافت کارمزد با وجود دریافت سپرده و کارمزد سالانه گفت: در هر صورت این جزء سیاست های بانک است و این کارمزد برای هر بار استفاده از صندوق است که مشتریان باید برای هر بار استفاده از صندوق پرداخت کنند. صندوق.”

این مقام مسئول تاکید کرد: ما نیز تابع بخشنامه های بانک هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید