پیشنهاد وسوسه انگیز قطر برای ستاره پرسپولیس

پیشنهاد وسوسه انگیز قطر برای ستاره پرسپولیس

یکی از سوژه های این روزهای پرسپولیس وضعیت محمدحسین کنعانی زادگان است. بازیکنی که در دیدارهای اخیر قرمزها دچار رکود شد و به خاطر چند گل به ثمر رسید و از سوی دیگر موضوع لغو مجوز واردات خودروی تیم ملی فوتبال به صحبت های این بازیکن در یک برنامه تلویزیونی گره خورد و مطرح شد. در این خبر اشاره شد که برخی از بازیکنان تیم ملی و پرسپولیس به شدت از این بازیکن ناراحت هستند.

حتی قبل از بازی با شمس هازارد گفته می شد که بیرانوند با کنعانی زادگان درگیری لفظی داشته و به همین دلیل یحیی گل محمدی قصد داشت این مدافع را از لیست این دیدار خارج کند اما به گزارش خبرنگار آنا، ناراحتی این دو باعث شد. ربطی به این موضوع نداشت، اما این گل هایی بود که قرمزها به استقلال خوزستان خوردند.

یحیی گل محمدی به دلیل عدم تمرکز کنعانی ها تصمیم گرفت از این بازیکن برای بازی با شمس هازارد استفاده نکند و حتی دیروز در نشست خبری پس از بازی به این موضوع اشاره کرد. اما با پیگیری های باشگاه پرسپولیس مشخص شد عدم تمرکز کنعانی ها در دیدارهای گذشته ارتباطی با پیشنهاد قطری او ندارد.

ظاهرا یک ماه پیش یکی از تیم های قطری برای بازیکن پرسپولیس پیشنهاد داده و او هم در نیم فصل درخواست جدایی کرده است و درمان او زمان زیادی خواهد برد و با توجه به اینکه جذب بازیکن در اواسط فصل کار آسانی نیست. فصل، او به هیچ وجه به از دست دادن این بازیکن فکر نمی کند.