پیش بینی افزایش نسبی دما برای تهران

پیش بینی افزایش نسبی دما برای تهران

روز جدید بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران امروز صاف تا نیمه ابری و افزایش تدریجی دما پیش بینی می شود.

بر اساس پیش بینی ها و نقشه های هواشناسی، هوای تهران امروز تا چهارشنبه (۳۰ فروردین) صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد (گاهی غبارآلود) و افزایش تدریجی دما است. از بعدازظهر چهارشنبه هوای ابری همراه با سامانه بارشی پیش بینی می شود.

چهارشنبه شب تا جمعه شب (2 اردیبهشت) نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات وزش باد شدید، در نقاط همراه با گرد و خاک (به ویژه در نیمه جنوبی) و گاهی رگبار باران در نقاطی همراه با رعد و برق (به ویژه در نواحی شمالی و گردنه ها) پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آلایندگی فیروزکوه – امین آباد با حداقل دمای -6 درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته بوده است.

آسمان تهران فردا (31 فروردین) صاف تا نیمه ابری گاهی وزش باد در شب نیمه ابری تا نیمه ابری با حداقل دمای 15 و حداکثر دمای 24 درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (31 فروردین) بعد از ظهر نیمه ابری همراه با وزش باد و تدریجی ابر با حداقل دمای 18 و حداکثر 28 درجه سانتیگراد.

دیدگاهتان را بنویسید