بارش برف و باران تا صبح فردا در تهران / افزایش نسبی دما تا پایان هفته

بارش برف و باران تا صبح فردا در تهران / افزایش نسبی دما تا پایان هفته

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان تا بامداد فردا (24 آذر) بارش باران و برف و افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

بر اساس آخرین نقشه ها و مدل های پیش بینی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران امروز تا اوایل بامداد فردا (14 الی 15 آذرماه) با ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان، آسمان در ساعت نیمه ابری تا ابری پیش بینی می شود. ساعات ایزوله همراه با رگبار باران در نقاط جداگانه همراه با بارش برف و وزش باد و در ارتفاعات مه و بارش برف پیش بینی می شود.

از روز سه شنبه (24 آذرماه) با خروج سامانه بارشی از روستا به تدریج از میزان ابرها کاسته شده و منجر به افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا در مناطق شهری می شود.

با توجه به تداوم هوای سرد تا روزهای پایانی هفته، یخبندان در مناطق شمالی این بخش به ویژه در ارتفاعات و جاده های کوهستانی پیش بینی می شود.

افزایش نسبی بیشینه دما از فردا تا جمعه (28 آذر) پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه علمه امین آباد با حداقل دمای 9- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته ثبت شد.

آسمان شهر تهران فردا (24 آذر) نیمه ابری، به تدریج کاهش ابر و در نقاطی وزش باد با کمینه دمای 3 و حداکثر 8 درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (25 آذر) کمی ابری همراه با صبح پیش بینی می شود. مه، در نقاطی وزش باد با حداقل دمای 4 و حداکثر دما 9 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید