افزایش نسبی آلودگی هوا در تهران تا روز دوشنبه پیش بینی می شود

تهرانی ها تا روز دوشنبه آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با گرد و غبار محلی و آلاینده های جوی را تجربه خواهند کرد که در ارتفاعات وزش باد شدید و رگبار پراکنده پیش بینی می شود.


به گزارش خبرگزاری موج، اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که ایستگاه فیروزکوه کمینه دمای یک درجه سانتی گراد را خنک ترین ایستگاه استان تهران در 24 ساعت گذشته اعلام کرد. همچنین تحلیل نقشه‌های پیش‌بینی و الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران تا روز دوشنبه (17 آبان) حاکی از جوی نسبتاً پایدار همراه با آسمان صاف تا نیمه ابری، وزش باد در برخی ساعات و غبار محلی در مناطق پرتردد شهری با افزایش نسبی آلاینده های جوی از بعدازظهر دوشنبه با وقوع ناپایداری جوی در بیشتر مناطق، افزایش ابر در مناطق غربی، وزش باد شدید و گاهی رگبار پراکنده در ارتفاعات پیش بینی می شود.

برای تهران فردا (16 آبان) هوا صاف تا کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی و کمینه دمای 15 و حداکثر 26 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود. روز دوشنبه (17 آبان) در صبح کمی ابری و مه آلود و در بعدازظهر افزایش ابر و افزایش وزش باد با حداقل دمای 14 و حداکثر دمای 27 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید