پیش بینی تساوی مرگبار جام ملت های آسیا ایران!

تیم ملی ایران در سید یک این مسابقات با قطر، عربستان سعودی، کره جنوبی، ژاپن و استرالیا و به این ترتیب با هیچ یک از این تیم ها در مرحله گروهی قرار نخواهد گرفت. سایر تیم های حاضر در قرعه کشی این رقابت ها به شرح زیر است:

سید 2: عراق – امارات متحده عربی – عمان – ازبکستان – چین – اردن

سید 3: بحرین – سوریه – فلسطین – ویتنام – قرقیزستان – لبنان

اولیه 4: هند – تاجیکستان – تایلند – مالزی – هنگ کنگ – اندونزی

*سخت ترین قرعه کشی ممکن

اگر بخواهیم سخت ترین قرعه تیم ملی را در سید دو انتخاب کنیم، می توان به عراق، امارات و ازبکستان اشاره کرد. عراق و ازبکستان که در مرحله مقدماتی شکست نخورده اند به ترتیب در رده های 67 و 74 فیفا قرار دارند. امارات نیز در رتبه 72 این جدول قرار دارد. شاید با توجه به تقابل های ایران و عراق بتوان آنها را سخت ترین بازی تیم ملی دانست.

بحرین می تواند سخت ترین تساوی برای تیم ملی در این تساوی باشد. بحرین اکنون در رده 85 فیفا قرار دارد و رتبه سوم را در رتبه سوم دارد. همچنین تقابل ما با بحرین نشان می دهد که مقابل آنها برای ما آسان نخواهد بود و این تیم می تواند سخت ترین قرعه شاگردان کالانووی در سومین دوره این رقابت ها باشد.

هند و تاجیکستان را می توان سخت ترین تساوی در سید 4 دانست. این دو کشور در سال های اخیر سرمایه گذاری های خوب و بزرگی در فوتبال انجام داده اند و نتایج قابل قبولی در مسابقات باشگاهی و ملی آسیا کسب کرده اند. با توجه به رتبه 101 هند در رده بندی فیفا، شاید بتوان هندی ها را سخت ترین قرعه کشی این سری دانست. بدین ترتیب سخت ترین قرعه کشی تیم ملی کشورمان در ایران را می توان همگروهی با عراق، بحرین و هند دانست. از سوی دیگر در صورت وقوع چنین تساوی، با توجه به حضور کشورمان در رده بیست و چهارم فیفا و دوم آسیا، می توان این گروه را گروه مرگ این رقابت ها نامید.

* ساده ترین برداشت ممکن

ضعیف ترین تیم های شماره 2 این رقابت ها اردن و چین هستند. با توجه به اینکه اردن در رده 84 فیفا قرار دارد و کمتر از چین است، به نظر می رسد اردن برای تیم ملی کشورمان بسیار راحت تر از چینی ها باشد.

در سید 3 لبنان و قرقیزستان را می توان حریفان آسان تری نسبت به سایر تیم های این سید دانست. لبنان که در حال حاضر در رده 99 فیفا قرار دارد، می تواند ساده ترین رقیب ایران در رتبه 3 این قرعه کشی باشد.

اندونزی، هنگ کنگ و مالزی که در رده 4 قرار دارند را می توان حریفان آسان تیم ملی کشورمان در این رقابت ها دانست. اندونزی در حال حاضر در رده 149 رنکینگ فیفا قرار دارد و ضعیف ترین تیم این دوره از جام ملت های آسیا محسوب می شود. به همین دلیل می توان این تیم را محبوب تیم ملی کشورمان در آخرین دوره این رقابت ها دانست. بنابراین آسان ترین قرعه کشی در این رقابت ها برای ایران می تواند همگروهی با اردن، لبنان و اندونزی باشد. با این تساوی می توان صعود مقتدرانه به دور بعدی مسابقات را شاگردان قلعه نویی پیش بینی کرد.

* جذاب ترین قرعه کشی ممکن

به خاطر حضور برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت تیم ملی عمان که سابقه روی نیمکت تیم ملی کشورمان در جام ملت های 2004 و جام جهانی 2006 و همچنین محبوبیت این مربی کروات در بین هواداران پرسپولیس به دلیل حضور درخشان در این تیم و حضور بازیکنانی چون علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل زاده، وحید امیری، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، رامین رضاییان و مهدی طارمی که پیش از این زیر نظر این مربی کار می کردند. تیم ملی ایران

دیدگاهتان را بنویسید