پیش بینی حضور بیش از 4.5 میلیون زائر ایرانی در اربعین / هم افزایی مقامات ایرانی و عراقی


ساعت: 11:42
تاریخ انتشار: 06/05/1401
کد خبر: 1892916

وزیر کشور از پیش بینی بیش از 4.5 میلیون زائر ایرانی برای زیارت اربعین خبر داد و گفت: خوشبختانه هم افزایی خوبی بین مسئولان ایرانی و عراقی در حال شکل گیری است و با این همکاری می توان شاهد برگزاری مراسم باشکوهی در اربعین امسال بود. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسینی در اولین کنگره بین المللی سلامت در اربعین از حضور بیش از 4.5 میلیون زائر ایرانی در اربعین خبر داد و گفت: انتظار می رود زائران با تامین ایمنی از سوی هلال احمر سفر را در امنیت کامل به پایان برسانند. و سایر نهادها از جمله وزارت بهداشت آمادگی خوبی دارند.

به گفته وزیر کشور، مدیریت تجمعات جمعی، مدیریت بحران و هرگونه حادثه و بیماری که امروزه وجود دارد از جمله مواردی است که در داخل و خارج از کشور باید به آن توجه شود و باید به بهترین نحو برای خدمت رسانی به زائران انجام شود..

به گفته وزیر کشور، اربعین مراسم بزرگی است که میلیون ها نفرراصدها نفر از سراسر دنیا در آن شرکت دارند و امیدواریم مردم این سفر را با سلامت کامل به پایان برسانند، در واقع باید گفت که امنیت زائران برای ما یک موضوع اولیه و مهم است..

وحیدی با اشاره به اینکه نحوه کمک رسانی در این مراسم موضوع مهمی است، تصریح کرد: مدیریت ازدحام جمعیت کار بزرگی است که باید در مراسم اربعین در داخل و خارج از کشور انجام شود و این مهم بر عهده سرخپوشان گذاشته شده است. جمعیت هلال. است.

وزیر کشور با بیان اینکه باید در مراسم اربعین حسینی دقت شود که خللی در حوزه مدیریت بیماری ایجاد نشود، گفت: خوشبختانه هم افزایی خوبی بین مسئولان ایرانی و عراقی در حال شکل گیری است و با این همکاری، می توانیم شاهد برگزاری مراسم باشکوهی در اربعین باشیم. امسال باشیم

دیدگاهتان را بنویسید