پیش بینی عجیب ستاره پرسپولیس در رختکن!

خیلی ها فکر می کردند با توجه به ستاره های پرشمار برزیل در همه خطوط و البته خستگی تیم کرواسی، برزیل برای صعود به نیمه نهایی مشکلی نخواهد داشت. با این حال، فوتبال بار دیگر همه را شگفت زده کرد و کرواسی نه تنها شکست نخورد، بلکه مدعی بازی با برزیل شد و در نهایت در ضربات پنالتی پرافتخارترین تیم جهان را شکست داد و برای دومین بار متوالی به جمع 4 نهایی رسید. دور

با وجود حذف تیم ملی از جام جهانی و بازگشت تیم ملی به ایران، تب جام حذفی در بین فوتبالیست ها و حتی بازیکنان شاغل در لیگ برتر و این روزها در تمرینات لیگ برتر ادامه دارد. تیم‌ها می‌بینیم که افراد زیادی در مورد جام جهانی صحبت می‌کنند و این مسابقات صحبت می‌کنند. اما در تمرین روز جمعه پرسپولیس اتفاق جالبی افتاد. پس از پایان تمرین و در شرایطی که بازیکنان در آستانه تغییر بودند، گفتگوی آنها به دیدارهای حساس مرحله یک چهارم نهایی کشیده شد.

همه بازیکنان و حتی کادر فنی پرسپولیس معتقد بودند برزیل به راحتی کرواسی را شکست می دهد و راهی نیمه نهایی می شود. این در حالی است که تنها فردی که کرواسی را مقابل برزیل پیش بینی کرد علیرضا بیرانوند بود. دروازه بان ملی پوش پرسپولیس که خودش در جام جهانی حضور داشت و به تازگی از این رقابت ها بازگشته و در تمرین پرسپولیس حاضر شده بود، در رختکن پیش بینی جالبی کرد که تعجب همگان را برانگیخت. علیرضا خطاب به هم تیمی ها و مربیان خود گفت که کرواسی قطعا برزیل را شکست می دهد و من از برد کرواسی مطمئن هستم.

بعد از این صحبت ها خیلی ها با تعجب به صحبت های بیرانوند گوش دادند، سرمربیان برزیلی پرسپولیس یعنی عثمار و نانکا چندان به صحبت های بیرانوند توجه نکردند و تیمشان را مدعی اصلی قهرمانی دانستند. آنها تقریبا از برد تیمشان مطمئن بودند اما پس از پایان دیدار برزیل و کرواسی به پیش بینی جالب بیرانوند فکر کردند.

دیدگاهتان را بنویسید