پیش بینی می شود 50 هزار میلیارد تن برای اجرای رتبه بندی معلمان اختصاص دهد.

پیش بینی می شود 50 هزار میلیارد تن برای اجرای رتبه بندی معلمان اختصاص دهد.

امانگلیه شادمر نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با معلمان گنبدکاووس گفت: موضوع رتبه بندی معلمان بیش از 12 سال است که مسکوت مانده است و امسال توانستیم موضوع را در محل انجمن پیگیری کنیم. مجلس شورای اسلامی».

وی گفت: رتبه بندی معلمان از شهریور ماه امسال اعمال می شود و برای امسال 50 هزار میلیارد تن تخصیص داده شده است که این میزان در سال های آینده افزایش خواهد یافت.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: در این رتبه بندی در مرحله اول ضوابط وضع می شود و در سال های آینده این قوانین ارتقا می یابد و معلمان پنج آیین نامه دریافت می کنند.

شادمر ادامه داد: در این رتبه بندی حقوق پایه معلمان از 7 میلیون و 700 هزار تن شروع می شود و سقف آن طبق آخرین جمله رتبه بندی به 27 میلیون تن می رسد.

وی گفت: آموزش و پرورش در وضعیت بدی قرار دارد و در حال حاضر 20 نوع مدرسه و 17 نوع آیین نامه در این زمینه وجود دارد که باعث سردرگمی آموزش و پرورش و جذب نیرو شده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: سالانه 50 هزار نفر و تا سه سال آینده 150 هزار فرهنگی در کشور بازنشسته می شوند و 187 هزار نفر در حوزه آموزش و پرورش کمبود داریم که با جایگزینی قدرت خرید می توان این کمبود را جبران کرد. خدمات و سازمان های غیر انتفاعی ..

شادمر گفت: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده در سال جاری 500 نفر در آموزش و پرورش گلستان مشارکت خواهند داشت.

* توجه به نیروها برای خرید خدمات یکی از دغدغه های آموزش و پرورش است

کمال الدین نظرنژاد مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس در این مراسم گفت: توجه به نیروهای خرید خدمات یکی از دغدغه های ما است و با توجه به اینکه بیش از 14 هزار ساعت غیر برنامه ریزی داریم می توانیم از نیروهای جدید برای خرید خدمات استفاده کنیم. در این ساعات تدریس نامشخص.”

وی بیان کرد: با توجه به بازنشستگی فرهنگیان طی چند سال آینده، جذب 700 نفر در آموزش و پرورش شهرستان ضروری است که علاوه بر آرامش جامعه از بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت: از مجموع 91 معلم نمونه انتخاب شده در استان، 57 معلم نمونه از گنبدکاووس و 12 معلم نمونه استانی 6 معلم نمونه از این شهرستان انتخاب می شوند.

نظرنژاد با اشاره به ساخت تندیس معلمان نمونه توسط هنرجویان هنرستان مردان گنبدکاووس گفت: در تلاش هستیم علاوه بر تدریس در هنرستان های شهرستان تجربه کسب کنیم و هنرجویان بتوانند در کنار تحصیل حرفه ای جالب را بیاموزند. برای ورود به بازار کار در زمان تکمیل.

دیدگاهتان را بنویسید