اختصاص 50 هزار میلیارد تن برای طرح جدید نظام رتبه بندی معلمان


ساعت: 09:53
تاریخ انتشار: 27.11.1400
کد خبر: 1808943

وزیر آموزش و پرورش گفت: در طرح جدید نظام رتبه بندی معلمان سال های 140 و 140 در مجموع حداقل 50 هزار میلیارد تومان بودجه اختصاص می یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش یوسف نوری؛ در نشستی صمیمی با نمایندگان فرهنگیان شهرستان نیشابور با بیان اینکه عملیات ساخت «مدرسه پدران آسمانی» با حضور خانواده های معظم شهدا انجام شد، اظهار داشت: «مدرسه پدران بهشتی» با حضور خانواده های معظم شهدا در حال ساخت است. وی گفت: این نشان می دهد که فرزندان شهدا راه پدران خود را دنبال می کنند. انجام شد، قابل تقدیر است.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری هم شهدا و هم علما در عرصه های مختلف در نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران تحصیل کرده اند و این نشان دهنده اهمیت فراوان آموزش در جامعه است.

نوری افزود: با توجه به شعار دولت مبنی بر دموکراسی سازی و به عنوان نهادهای مردمی رکن چهارم در مجموعه ارکان فرآیند آموزشی، 540 هزار معلم، 5 میلیون دانش آموز بسیجی و 930 هزار پیشکسوت دلسوز آموزش و پرورش و آموزش و پرورش می توانند در این امر بسیار مؤثر باشند. ارتقای جایگاه نظام آموزشی از طریق مشارکت در آموزش.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در طرح جدید نظام رتبه بندی معلمان در مجموع حداقل 50 هزار میلیارد تن در 140 و 140 سال اختصاص داده می شود و تاکید کرد: مدارس باید در راستای مشارکت در اکوسیستم کارآفرینی و هنرستان ها گام بردارند. همچنین باید روی تولید تمرکز کند.

انتهای پیام/

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید