پیش نویس آیین نامه ای برای تأیید / تصویب همان اصلاحات قرارداد تهیه شد


ساعت: 12:25
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834568

علی سرتیپی، سخنگوی شورای راهبردی غربالگری گفت: پیش نویس آیین نامه (صحیح) به صورت سرزده و بند به بند تهیه و در شورا مطرح شد که تقریباً تکمیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، علی سرتیپی سخنگوی شورای راهبردی اکران درباره مصوبات ششمین جلسه شورای راهبردی اکران گفت: جلسه شورا روز دوشنبه ششم اردیبهشت ماه با حضور محمد خزاعی رئیس برگزار شد. از سینما در این جلسه مقیاس های اطلاعاتی و فرافکنی، اشغال سالن ها و رتبه بندی 40 سینمای برتر کشور با جزئیات و منحنی های آماری مربوطه توسط مدیرعامل موسسه شهر سینما در اختیار اعضا قرار گرفت که بسیار مفید بود. اطلاعات تخصصی؛ البته در دسترس بودن اطلاعات مهم ترین عنصر در سیاست گذاری، حکمرانی و رهبری پدیده جنجالی مانند اکران سینمای ایران است.

وی ادامه داد: آخرین تغییرات و الحاقات همین قرارداد که ملاک اصلی کار بین توزیع کنندگان و اپراتورها است نیز تصویب شد و مقرر شد پس از ابلاغ رئیس سازمان سینمایی این قرارداد در DAMFN بارگذاری شود. طبیعتاً فیلم های آینده نیز با این قراردادها اکران خواهند شد.

سخنگوی شورای راهبردی غربالگری با اشاره به دستور بعدی این شورا با محوریت تدوین آئین نامه (آیین نامه غربالگری) گفت: نسخه نهایی در اختیار اصناف قرار می گیرد و پس از جمع بندی نظرات احتمالی اصناف، نهایتاً ارائه می شود. ظرف یک هفته به تصویب شورای راهبردی رسید و پس از اعلام رئیس سازمان سینمایی، مبنای این امر و سال های آینده قرار خواهد گرفت.

سردار سرتیپ در پایان گفت: خدای ناکرده با کار زیرساختی و وسواسی اعضای شورای راهبردی و صرف وقت در جلسات طولانی شاهد فضایی آرام، قانونی، با طراوت و شکوفا همراه با عدالت خواهیم بود. و برای نمایش تمام وقت سینماها به مدار عدالت حرکت کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید