چاله های شهر یاسوج و داستان های دلخراش رانندگان + فیلم

ساعت: 09:23
تاریخ انتشار: 1400/08/20
کد خبر: 1783393

شهروندان یاسوجی با بیان اینکه وجود نابرابری های غیراستاندارد و نابرابری سرعت باعث بروز تصادفات شده است گفت: پیگیری های مکرر برای رفع مشکلات چاله های شهری بی نتیجه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یکی از موضوعاتی که در داخل شهرها باید به آن توجه شود، وجود جاده و همچنین راه های ارتباطی مناسب است.

راه های ارتباطی مناسب باعث کاهش هزینه های شهروندان، کاهش ترافیک و افزایش رضایت شهروندان می شود.

در همین راستا شهروندان یاسوجی در بیانیه ای وضعیت معابر داخلی شهری شهر یاسوجی را به شرح زیر بیان کردند.

این جوان یاسوژی با بیان اینکه خیابان های شهر یاسوژ وضعیت نامناسبی دارد، گفت: در چند سال اخیر ناهمواری ها و خیابان های یاسوژ ترمیم نشده و ردیابی به جایی نرسیده است.

9cc9ce34 4586 4b76 96e9 d4d3bafea472 خبر خاکستری

این جوان بی توجهی کارکنان به وضعیت تعمیر خیابان ها را عنوان کرد و افزود: در نجف آباد و قائم غربی 4 هستیم و در فصل زمستان تردد در این شهر به دلیل دست اندازها و چاله ها به سختی انجام می شود. در سال های اخیر این مشکلات از سوی مقامات مورد توجه قرار نگرفته است.

یکی دیگر از شهروندان به استهلاک خودروها به دلیل دست اندازها و چاله ها در شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: تاریکی خیابان ها در شب از یک سو و وجود دست اندازها از سوی دیگر مشکلات مختلفی از جمله خطر تصادف برای شهروندان

8a8a90f9 9792 4d48 9186 ada101bcd2f5 خبر خاکستری

وی با اشاره به وضعیت مساعد خیابان های زیر تپه و اینکه تمامی خیابان ها باید عاری از دست انداز و چاله باشد، گفت: شهر یاسوج مرکز استان و پایتخت طبیعت است. در این شهر مسافران و گردشگران زیادی رفت و آمد می کنند، بنابراین خیابان های آن نباید مشکلی داشته باشد.

یکی دیگر از شهروندان به وجود موانع و چاله ها در خیابان های شهر یاسوژ اشاره کرد و افزود: دست اندازها، دست اندازها و چاله های غیراستاندارد منجر به کاهش ارزش خودروهای شهروندان شده است و به نظر می رسد مسئولان شهری در این زمینه اقدام کرده اند. توجه. نه

3e11c23a 5a9f 424b 8d8f e1978bd4f0d6 خبر خاکستری

وی به نبود علائم هشداردهنده هنگام کنده کاری دستگاه های خدماتی اشاره کرد و گفت: سرعت گیرها در شهر یاسوج غیرعادی است و اگرچه برای کاهش خطرات نصب می شوند، اما برخی از آنها به دلیل عدم نقاشی و علائم هشدار دهنده است. خطر و مانعی برای شهروندان یاسوجی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید