چراغ سبز برای بازگشت این ستاره به استقلال

چراغ سبز برای بازگشت این ستاره به استقلال

منتظر محمد، هافبک 22 ساله و تکنسین عراقی که در ابتدای فصل به استقلال پیوست به دلیل مشکلات سقف بودجه نتوانست در ترکیب آبی پوشان بماند. به همین دلیل قراردادی سه ساله با استقلال بست و سپس با قراردادی قرضی یک ساله راهی مس رفسنجان شد.

عملکرد خوب منتظرمحمد برای مس رفسنجان جواد نکونام را بر آن داشته تا به دنبال بازگشت این هافبک عراقی باشد. سرمربی استقلال از مدیران این باشگاه خواست منتظر را به ترکیب خود بازگردانند و از نیم فصل دوم این بازیکن را در اختیار داشته باشند.

اما یک مانع بزرگ برای بازگشت منتظر محمد به استقلال در نقل و انتقالات زمستانی وجود دارد. او تا پایان فصل یکی از بازیکنان مس رفسنجان محسوب می شود و تنها در صورت جلب رضایت مدیران باشگاه مس می تواند زودتر به استقلال برگردد.

با توجه به علاقه نکونام به سبک بازی ماندگار، در روزهای آتی و پس از پایان کار آبی ها در نیم فصل اول لیگ، مدیران باشگاه وارد مذاکره رسمی با کادرفنی مس رفسنجان خواهند شد و نظر آنها را درباره این انتقال جویا می شوند. .

با توجه به اینکه هافبک عراقی از هم اکنون در اردوی تیمش در رفسنجان حضور دارد و برای بازی روز دوشنبه برابر پرسپولیس آماده می شود، به احتمال زیاد مسئولان مس مذاکرات با استقلال را در این زمینه به بعد از بازی با پرسپولیس موکول کنند.

در هر صورت باید منتظر ماند و دید آیا استقلالی ها می توانند برای بازگشت ستاره عراقی خود که به صورت قرضی در مس رفسنجان حضور دارد از مدیران باشگاه فوتبال نارنجی پوشان مجوز بگیرند یا اینکه محمد باید در رفسنجان بماند و بازگشت به شاگردان نکونام در پایان فصل طبق قراردادشان.