چراغ سبز ستاره جذاب برای بازگشت به استقلال

چراغ سبز ستاره جذاب برای بازگشت به استقلال

رافائل داسیلوا، مدافع برزیلی سابق استقلال می خواهد به این تیم بازگردد و در همین راستا از طریق دوستان استقلالی خود به جواد نکونام اعلام کرد که در صورت آمادگی برای حضور در نیم فصل دوم در تیم استقلال آماده است. سرمربی آبی ها می خواهد سیلوا پس از قطع همکاری با استقلال به تیم جدید نرفت و به همین دلیل باشگاه استقلال باید طبق توافقاتی که قبلا با این بازیکن داشته تمام دستمزد او را پرداخت کند اما در صورت بازگشت مجدد سیلوا به استقلال این مشکل ایجاد می شود. تا حد زیادی حل شود و باشگاه استقلال ضرر مالی کمتری متحمل شود.

البته سوال بازگشت سیلوا به استقلال تنها یک پیشنهاد است و مشخص نیست این بازیکن برزیلی که خانواده اش دوست دارند در ایران زندگی کنند، بالاخره به ایران بازخواهد گشت یا خیر؟! ابتدا نکونام باید به سیگنال های مثبت سیلوا پاسخ دهد و این بازیکن را در لیست خود قرار دهد و سپس مدیران باشگاه استقلال برای جذب این بازیکن اقدامات مالی موثری انجام دهند.

نقل و انتقالات نیم فصل رسما از ابتدای بهمن ماه آغاز و تا دهه اول اسفند ادامه خواهد داشت و استقلال یک ماه فرصت دارد تا تکلیف این مدافع برزیلی را مشخص کند. حتی گفته می شود سیلوا پس از دریافت 250 هزار دلار از بازگشت خوشحال است.