چرا تحویل برخی خودروها در سامانه یکپارچه خودرو تا 1403 به تعویق افتاد؟

چرا تحویل برخی خودروها در سامانه یکپارچه خودرو تا 1403 به تعویق افتاد؟

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو دلایل تاخیر در تحویل برخی خودروها تا سال 1403 را تشریح کرد که احتمال می رود تعداد افراد انصراف از مرحله دوم قابل توجه باشد.

مهدی تقدسی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به مشخصات خود در سامانه یکپارچه فروش خودرو و انتخاب گزینه برداشت از حساب کاربری، از مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو انصراف دهند. آخرین قدم را بردارید

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو افزود: هنوز اطلاعات نهایی از زمان و نحوه انجام مرحله سوم تحویل خودرو وجود ندارد، بنابراین در صورتی که متقاضیان قصد شرکت در مرحله سوم را دارند، ابتدا از شرکت در مرحله سوم انصراف دهند. مرحله دوم.”

اجرای طرح جایگزین در شهریور

وی در خصوص برخی اخبار مبنی بر عرضه 4 خودروی جدید در فاز سوم، تصریح کرد: در مورد فاز سوم صحبتی نکردیم، اما اعلام شد که طرح جایگزین در شهریور ماه برگزار می شود و خودروهای عرضه شده نیز در ساعت اعلام می شود. همان زمان.

مرحله سوم احتمالا برگزار می شود

تقدسی در خصوص اینکه فاز سوم با توجه به سفارش برخی خودروها در سال 1403 انجام می شود یا خیر، گفت: فاز سوم به احتمال زیاد انجام می شود زیرا تنها تحویل برخی خودروها به 1403 موکول شده و حتی برای سال 1402 خودروسازان موکول شده اند. در برخی از محصولات خود ظرفیت خالی دارند، اما مردم آنها را انتخاب نکردند. بنابراین نباید گفت که ظرفیت خودروسازان تمام شده و دیگر امکان انجام مرحله سوم وجود ندارد.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو افزود: برخی از محصولات به دلیل تفاوت قیمت با بازار تقاضای بالایی دارند و به همین دلیل تحویل آن ها تا سال 1403 به تعویق افتاده است.

وی گفت: 50 درصد از متقاضیان خرید خودرو از خودروسازان خصوصی در مرحله اول انصراف دادند بنابراین ظرفیت آنها خالی ماند. برای مرحله دوم، فرض می کنیم که تعداد برداشت ها قابل توجه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید