چرا دراگان اسکوچیچ آخرین هادی را زد؟!

چرا دراگان اسکوچیچ آخرین هادی را زد؟!

سرمربی تیم ملی ایران به شدت از اتفاقات پس از شکست ایران مقابل کره جنوبی و انتقادات عجیبی که به او وارد شد گلایه دارد.

اسکوچیچ در یک کنفرانس خبری نمی‌گفت: «دو سالی که نباخته‌ایم، خیلی‌ها منتظر بودند تا به چنین روزی برسیم تا انتقادات خود را از تیم ملی بیان کنند، اما من آرام هستم. دیروز اگر ناراحت و عصبانی نبود. فدراسیون در این خصوص موضع رسمی خود را اعلام کرده و من چیزی برای اضافه کردن ندارم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: مقابل کره 7 بازیکن ثابت در تیم نداشتیم. برای جبران شکست مقابل کره جنوبی وارد زمین می شویم.

شاید اسکوچیچ نداند که انتقاد اصلی از وضعیت تیم ملی شکست مقابل تنها رقیب شناخته شده تیم ملی در مقدماتی جام جهانی است. انتظار می رفت با این قرعه خوب تیم ملی ایران، ملی پوشان و اسکوچیچ بازی آبرومندانه تری مقابل کره جنوبی برگزار کنند. به همین دلیل بود که منتقدان نتوانستند افتخار و تمجید اسکوچیچ را برای این شکست و فوتبال بدی که تیم ملی انجام داد، تشویق کنند!

طبیعی است که بعد از شکست های حاشیه ای و حساس، نقاط ضعف تیم ملی نمایان شود. واقعاً می دانیم که کمتر کسی در فوتبال ایران پیدا می شود که از شکست تیم ملی فوتبال ما خوشحال باشد. نتایج و کیفیت فنی تیم ملی است که قضاوت هایی را انجام می دهد که بر اساس آن به تیم ملی و سرمربی آن انتقاد می شود.

حتی یک پیروزی بر لبنان ممکن است آن را در سئول جبران نکند. هرچند اسکوچیچ می گوید برای جبران این باخت امروز مقابل لبنان بازی می کنیم!

دیدگاهتان را بنویسید