چرا دولت لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان را تصویب نمی کند؟

چرا دولت لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان را تصویب نمی کند؟

مسلم صالحی در یادداشتی با تبریک هفته قوه قضائیه به رئیس جمهور گفت: لایحه یکسان سازی حقوق بازنشستگان باید هر چه سریعتر ارائه شود. با وجود وعده‌های کارمندان دولت در این راستا و تذکرات کتبی و شفاهی نمایندگان دولت، دولت هنوز واکنشی نشان نداده و مشخص نیست چه برنامه‌ای برای یکسان کردن حقوق بازنشستگان دارد.

نماینده مردم اقلیدس در مجلس در تذکری خطاب به وزیر نیرو گفت: در طرح نهضت ملی مسکن، وزارت نیرو به همراه وزارت راه و شهرسازی قرار بود همه زیرساخت های مسکن ملی را فراهم کنند. در حال حاضر در بسیاری از شهرها مسکن ساخته شده و تقریباً در مرحله تکمیل است اما زیرساخت های آب، برق، فاضلاب و غیره که مربوط به وزارت نیرو است در اختیار مالکان قرار نگرفته است.

وی با اشاره به لزوم تعیین به موقع عوارض صادرات محصولات کشاورزی ادامه داد: با توجه به شروع فصل تابستان و برداشت محصولات کشاورزی به ویژه صیفی جات در استان فارس، وزارت جهاد کشاورزی باید به تعدیل به موقع توجه ویژه داشته باشد. عوارض صادراتی این محصولات از آنجایی که در استان فارس محصولاتی مانند گوجه فرنگی در دست کشاورزان مانده است، باید علاوه بر تنظیم بازار داخلی، شرایط صادرات به موقع نیز فراهم شود.

این نماینده مجلس یازدهم در تذکری دیگر به سازمان برنامه و بودجه و وزارت بهداشت در مورد کمیسیون اصل 23 گفت: مجوز نهایی بیمارستان اقلیدسی سیدالشهدا به مدت 6 سال نزد سازمان برنامه و بودجه بوده است. ماه و مجوز نهایی صادر نشده است. مردم انتظار بیمارستان دارند. اگر بیمارستانی در این استان وجود دارد حدود 2 سال است که برای مجوز نهایی بیمارستان تلاش می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید