چرا سید علی موسوی شهید شد؟


ساعت: 22:59
تاریخ انتشار: 07/08/1401
کد خبر: 1900265

مهمترین ویژگی فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان ایجاد حرکت ویژه در موضوع عملیات موفق علیه گروه های تروریستی در منطقه بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جنایتکاران مسلح در سیستان و بلوچستان با حمله به مغازه ها و اموال عمومی و کلانتری ها در زاهدان پس از تحریک رسانه ها و سلبریتی های سعودی ناامنی و رعب و وحشت را برای مردم ایجاد کردند، طی این اقدامات وحشیانه سرهنگ سید علی موسوی از افسران اطلاعاتی ارتش سیستان و بلوچستان. سپاه استان که به فیض شهادت نائل آمدند.

فرمانده اطلاعات ارتش سیستان و بلوچستان چند سال پیش در دوران درجه یک این مسئولیت را بر عهده گرفت و در چند سال اخیر مهمترین ویژگی دوران فرماندهی وی ایجاد بسیج ویژه در موضوع موفقیت بود. عملیات علیه گروه های تروریستی در منطقه

جنایتکاران بدنام و رهبران گروه های تروریستی در جریان فرماندهی وی کشته شدند. شهادتش هم امروز درست وسط میدان اتفاق افتاد.

شاید دقیق ترین گفته این باشد که وقتی آشفتگی به وجود می آید، به گروه های تروریستی این فرصت داده می شود تا موانع اصلی سر راه خود را از بین ببرند. و بعداً عمق خسارات این ماجراها به امنیت شهر و مردم شهر مشخص خواهد شد.

پاسخ جریان های دروغ پرداز و ایجاد بلاتکلیفی مانند رسانه های جعلی، سیاستمداران فرصت طلب و سلبریتی هایی که شبکه های سعودی را برای این خونریزی ها دنبال می کنند، چیست؟ با عوامل و بانیان این وضعیت چه باید کرد؟

چرا فرمانده اطلاعات ارتش سیستان و بلوچستان به تنهایی به میدان رفت؟

طبق پروتکل ها، فرمانده اطلاعات سپاه استان در شرایطی که اوضاع تحت کنترل است نیازی به حضور در میدان نیست.

به گفته منابع آگاه، زمانی که شهید موسوی بر اساس اخبار و شواهد از حمله تروریستی به یک مرکز درمانی و بیمارستان مطلع شد، ترجیح داد برای جلوگیری از وقوع یک فاجعه انسانی شخصا در محل حاضر شود.

دیدگاهتان را بنویسید