چهارمحال و بختیاری مقصد دو بارندگی حاصلخیز در روزهای آینده است

ساعت: 10:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۷
کد خبر: 1785298

مهران رائراگپور گفت: در روزهای آینده شاهد فعالیت دو بارندگی در این استان خواهیم بود که میزان بارندگی بیشتر از سامانه قبلی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهران رائراگپور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: صبح امروز در اکثر نقاط استان به ویژه نیمه شمالی، بروجن، شهرکرد، سامان، فارسان، کوهرنگ و کیار شاهد مه گرفتگی بودیم و در مناطق جنوبی مانند لردگان این شرایط کمتر قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه با طلوع خورشید مه از بین می رود و برای امروز آسمان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و مه صبحگاهی پیش بینی می شود گفت: برای فردا پدیده مه و آسمان صاف تا کمی است. ابری همراه با باد باد خواهد بود.

چراغ پور یادآور شد: از اواخر روز شنبه با ورود سامانه ناپایدار شاهد افزایش ابر و افزایش سرعت باد بودیم. بارش ها از روز یکشنبه به ویژه روزهای دوشنبه و سه شنبه به ویژه در شمال غرب، شهرستان کوهرنگ و بخش هایی از اردل آغاز می شود.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: از هفته آینده در این استان وارد بارش ها می شود که تا روز سه شنبه در استان فعال است و در طول فعالیت آن بارش باران و بارش برف در ارتفاعات دور از انتظار نیست.

وی گفت: این سامانه ها نسبت به سامانه قبلی که از دو روز پیش در استان فعال شده بود بارندگی بیشتری دارند و تا سه روز آینده برقراری هوای سرد را ادامه خواهیم داد.

چراغ پور گفت: بلداجی از 24 ساعت گذشته با حداقل دمای 5 درجه سانتیگراد زیر صفر به عنوان سردترین ایستگاه استان ثبت شده است. داغترین ایستگاه ثبت شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید