پیش بینی بارندگی شدید و شدید در روزهای آینده برای چهارمحال و بختیاری


ساعت: 14:52
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896368

مهران چراغپور گفت: دمای شهرکورد صبح امروز به 10 درجه سانتیگراد رسید و خنک ترین ایستگاه استان ثبت شد. ما همچنان شاهد صبح‌های خنک در روزهای آینده خواهیم بود.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهران چیراگ پور در گفتگو با جهانبین نیوز; وی گفت: دمای هوای شهرکرد صبح امروز به 9.5 تا 10 درجه سانتی گراد رسید و سردترین ایستگاه استان ثبت شد. ما همچنان شاهد صبح‌های خنک در روزهای آینده خواهیم بود.»


وی تصریح کرد: از یکی دو روز گذشته شاهد ناپایداری در استان بودیم و بارش های پراکنده از ایستگاه دزک در شهرک کیار، ایستگاه فارسان، برخی مناطق سبزکوه، مرز زاینده رود گزارش شده است.


مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این وضعیت تا اواسط هفته ادامه دارد و در این مدت ناپایداری پیش بینی می شود.


چراغ پور افزود: آسمان در روزهای آینده صاف تا نیمه ابری و در بعدازظهر افزایش ابر و در برخی نقاط استان رگبار باران پیش بینی می شود اما بارش ها موثر و قابل توجه نخواهد بود.


وی ادامه داد: رگبارها به ویژه در مناطق مرتفع ایزوله می شود همچنین در این مدت وزش باد نسبتاً شدید به ویژه در ساعات بعدازظهر داریم که می تواند باعث خیزش گرد و غبار در مناطق مستعد و خشک شود.


مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: امروز دمای هوا نسبت به روز گذشته یک درجه افزایش یافته است و در روزهای آینده انتظار کاهش نسبی و تدریجی دما را داریم که چندان محسوس نیست.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید