چهارمحال و بختیاری میزبان مسابقات دو و میدانی و شطرنج دانش آموزان است


ساعت: 13:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۰
کد خبر: 1889205

معاون تربیت بدنی و تربیت سلامت چهارمحال و بختیاری اعلام کرد؛

فهرودین اسدی معاون تربیت بدنی و آموزش سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات دوومیدانی مدارس کشور به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری از 31 مرداد لغایت 7 مرداد ماه برای پسران و 9 مرداد تا 13 شهریور برای دختران برگزار می شود. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ فخرالدین اسدی معاون تربیت بدنی و تربیت سلامت چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از برنامه های ما با چالش هایی مواجه شده است اما مکرر و جدی است. عواقب از سرگیری مدارس و برنامه ها نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مسابقات دوومیدانی کشور به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود، گفت: این مسابقات از 31 مرداد لغایت 6 مرداد در پسران و از 9 مرداد تا 13 شهریور برای دختران به میزبانی چهارمحال و بختیاری برگزار می شود. .

اسدی تصریح کرد: از بین پنج استان تهران، البرز، خراسان رضوی و اصفهان نام استان چهارمحال و بختیاری به استان پنجم اضافه شد و میزبان مسابقات دو و میدانی و شطرنج دانش آموزان دوره اول متوسطه سراسر کشور در این استان هستیم. .

وی با بیان اینکه 32 دوره مسابقات دخترانه و 38 دوره مسابقات پسرانه در این استان برگزار می شود، گفت: از 31 مرداد تا 7 مرداد ماه مسابقات پسران و از 9 مرداد تا 13 شهریور مسابقات دختران در دو دوره برگزار می شود. زمین های شطرنج و ما دونده میدان هستیم.

اسدی ادامه داد: این مسابقات در دو محل در مجموعه ورزشی مدرسه شهدا به عنوان میزبان مسابقات دو و میدانی و آموزش کد فنی دختران به عنوان میزبان مسابقات شطرنج برگزار می شود.

وی با اذعان به اینکه مسابقات دانش آموزی به نام 9 شهید برجسته کشور برگزار می شود، گفت: مسابقات امسال به نام یاد و خاطره سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید علیرضا شمسی پور از شهدای شاخص کشور و با شعار دانش آموز ورزشکار، دوست و حافظ محیط زیست در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

اسدی گفت: افتتاحیه این مسابقات 2 مردادماه با حضور 800 دانش آموز پسر ساعت 21 در سالن ورزشی شهدای آنوهم مجموعه ورزشی دانش آموزی شهدا برگزار می شود.

وی همچنین از افتتاح این مسابقات با حضور ستاری فرد معاون وزیر، رئیس فدراسیون ورزش و مسئولان استانی خبر داد.

اسدی یادآور شد: این مسابقات از 2 مردادماه از ساعت 8 صبح در رشته دو و میدانی و از ساعت 9 صبح برای شطرنج آغاز می شود.

وی افزود: مسابقات دو و میدانی در پیست دو و میدانی شهید نصیری مجموعه ورزشی مدرسه شهدا و مسابقات شطرنج در دانشکده دخترانه و سالن ورزشی دانشکده دخترانه برگزار می شود.

اسدی با اذعان به اینکه بهداشت و ایمنی را در دستور کار قرار داده ایم، اذعان داشت: حضور دانش آموزان با دو نوبت تزریق واکسن کرونا و یک نوبت واکسن و آزمایش PCR بلامانع است.

وی با بیان اینکه بر اساس سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب آموزش و پرورش باید 6 ساعت برنامه داشته باشد گفت: در کنار این مسابقات برنامه های ویژه و فرهنگی را برای دانش آموزان تدوین کرده ایم.

اسدی بحث زیباسازی فضا، ایجاد موکب اربعین، تجلیل از خانواده شهدا، برپایی غرفه صنایع دستی استان، بازدید از اماکن ورزشی و تفریحی را از دیگر برنامه هایی دانست که قرار است در این مسابقات برگزار شود.

وی افزود: در اسکان دانش آموزان برنامه های همراهی برای دانش آموزان خارج از مسابقه پیش بینی شده است.

اسدی گفت: علاوه بر برنامه افتتاحیه دومین برنامه عصرانه، بحث اهلی من عسل را برای همه دانش آموزان داریم که دانش آموزان پسر ما باید به صورت ویژه در این برنامه شرکت کنند و کار ویژه و ویژه ای انجام شده است که هر استانی شهید استان است، با آوردن شاسی 50*70 و برنامه ویژه شهدای هر استان اجرا می شود.

وی از پایان مسابقات خردسالان در 5 مردادماه و مسابقات دختران در 12 شهریور ماه خبر داد.

اسدی در پایان گفت: تندیس ویژه مسابقات را در نظر گرفته ایم و روز شنبه از تندیس و جام مسابقات رونمایی می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید