لباس فرم دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری در سال تحصیلی جدید تغییری نکرد


ساعت: 10:55
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900569

رئیس انجمن اولیا و مربیان استان:

ذوالفقار علیخانی در خصوص لباس فرم دانش آموزان مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: به خاطر والدین تصمیم بر این شد که لباس فرم عوض نشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ذوالفقار علیخانی رئیس انجمن اولیا و مربیان استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز؛ وی تصریح کرد: در بحث سرویس مدارس چند نکته مهم وجود دارد که اولی بحث امنیت جانی و اخلاقی دانش آموزان است و دوم نظم و انضباط حاکم بر شهر با وجود اینها. خدمات مدرسه


وی افزود: مشکل جدی سرویس مدارس در شهرکرد وجود داشت و آن انحلال برخی شرکت های حمل و نقل پس از گذشت دو سال از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس بود، همچنین برخی از رانندگان در این مدت تغییر شغل دادند و همین امر باعث شد که این امر موجب شود به طوری که امسال با مشکل کمبود خودرو مواجه هستیم.


رئیس انجمن اولیا و مربیان استان چهارمحال و بختیاری در خصوص لباس فرم مدارس دانش آموزان ادامه داد: به خاطر والدین مقرر شد لباس فرم تغییر نکند.


علیخانی بر آموزش خانواده ها تاکید کرد و گفت: این آموزش ها در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و… اولویت اول است چرا که امروز با مشکلات، معضلات و آسیب های اجتماعی زیادی مواجه هستیم.


وی خاطرنشان کرد: برای برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با توانمندسازی خانواده 800 میلیون تومان اعتبار نیاز است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید