چهار مهندس معدن مفقود شده در کوه های ایران نجات یافتند

ساعت: 09:16
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781712

علیرضا میربهادین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: پس از 11 ساعت عملیات جست و جو، چهار مهندس معدن مفقود شده در کوه های ایران منطقه چشمه کندو در شهرستان هش نجات یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا میربهادین در گفت و گو با عصرهامون اظهار داشت: روز گذشته در پی تماس تلفنی با پایگاه امداد و نجات کوهستان خاش مبنی بر مفقود شدن چهار نفر در کوه های ایران در منطقه چشمه کندو در اطراف معدن منگنز، بلافاصله تیم امداد و نجات کوه خاش به محل اعزام شدند. منطقه . .

وی ادامه داد: افراد مفقود شده مهندسان معدن بودند که برای بررسی معدن منگنز به منطقه اعزام شدند اما به دلیل عدم آگاهی کامل راه خود را گم کردند.

این مسئول افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان هش پس از 11 ساعت تلاش مستمر دو مفقود شده را در ارتفاعات پیدا کردند و پس از انجام اقدامات اولیه کمک های اولیه به منطقه امن پایین کوه منتقل شدند. “

وی افزود: دو نفر دیگر سالم توسط اهالی محل پیدا شدند و عملیات در ساعت 19 خاتمه یافت.

میربهادین گفت: خوشبختانه حال عمومی این افراد خوب است دنبال کنید و از جاده اصلی منحرف نشوید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خاطرنشان کرد: تیم های امداد و نجات این شرکت در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات به مردم هستند و هموطنان می توانند با شماره سه رقمی 112 با شماره تلفن 112 تماس بگیرند. ساعت در روز در صورت بروز مشکل با هلال احمر تماس بگیرید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید