چهلمین جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی آغاز به کار کرد


ساعت: 12:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۶
کد خبر: 1806120

چهلمین جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی همزمان با هفتمین دوره میزبانی با نمایش فیلم های «خیانت» و «لایه های دروغ» آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرتراک، در اولین روز اکران جشنواره فیلم فجر، فیلم های «خیانت» به کارگردانی «مسعود کیمیایی» و «لایه های دروغ» به کارگردانی «رامین سهراب» ساعت 18 در گلشن و سینمای عمیق اکران شدند. .

امروز و در دومین روز از اکران فیلم های خراسان شمالی، «ماهان» به کارگردانی «حمید شاه خاتمی»، «دیدار خصوصی» به کارگردانی «امید شمس» و در سومین روز فیلم های «حناس» این کارگردان. از حسین دارابی «و مرد عاشق» به کارگردانی محمدحسین مهدویان اکران می شود.

فیلم های «بیرو» به کارگردانی «مرتضی علی عباس میرزایی»، «بدون هماهنگی قبلی» به کارگردانی «بهروز شعیبی»، فیلم های «وضعیت مهدی» به کارگردانی «هادی حجازی فر»، «شب طلایی» به کارگردانی «یوسف» خاتمی «کیا» در 18 و 19 اکران می شود.

همزمان با ششمین روز اکران فیلم های خراسان شمالی، فیلم های «آخرین برف» به کارگردانی «امیرحسین عسگری»، «شادروان» ساخته «حسین نمازی» و هفتمین روز از فیلم های «بی خوابی» به کارگردانی آرین. وزیر دفتری «و شهرک» به کارگردانی «علی حضرتی» برای علاقمندان اکران می شود.

همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، فیلم «آنتی» ساخته امیرعباس ربیع و «دوت دختران» منیر کیدی سینماهای مرکز استان را نیز نورانی می کنند.

چهلمین جشنواره فیلم فجر به دبیری مسعود نقاش زاده در دو بخش فرهنگی و مسابقه ای از 13 تا 15 بهمن ماه برگزار می شود و خراسان شمالی برای هفتمین دوره متوالی میزبان این رویداد هنری است. www.cinematicket.org و ir. www.gisheh جهت تهیه بلیط.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید