چه کسانی علیه ستاره ملی پوش استقلال شورش می کنند؟ افشاگری عجیب

چه کسانی علیه ستاره ملی پوش استقلال شورش می کنند؟  افشاگری عجیب

محمد مومنی بازیکن سابق و عضو هیئت مدیره استقلال از وضعیت فعلی استقلال، اتفاقات مربوط به حضور آبی پوشان تهرانی در تیم ملی فوتبال کشورمان و همچنین دیدار هفته بیست و چهارم مقابل پیکان می گوید.

استقلال و باشگاه چه شرایطی دارند؟

خدا را شکر همه چیز خوب است اما شیطنت های عده ای علیه تیم و استقلال همچنان ادامه دارد. با وجود اینکه کادرفنی باشگاه شرایط را زیر نظر دارند تا اتفاقی برای استقلال نیفتد اما عده ای مصمم هستند استقلال را از شرایط خوبش دور نگه دارند و انرژی زیادی برای آن صرف می کنند اما همه آنها را خنثی می کنیم.

می توانید در مورد آن بیشتر توضیح دهید؟

استقلال در شرایط بحرانی قرار دارد. چند هفته به قهرمانی باقی مانده و تیم ما با اختلاف امتیاز در صدر است و خیلی ها تحمل چنین شرایطی را ندارند و نگران هستند. تعداد کمی از رسانه ها نیز از این طریق سعی در ناراحتی استقلال دارند. من همیشه برای رسانه ها احترام زیادی قائل هستم اما تعداد انگشت شماری برای پایان دادن به استقلال تلاش می کنند. این رفتار مناسب نیست. هر کسی که صحبت می کند باید آن را در مستطیل سبز بزند. متاسفانه فوتبال ما مثل دنیا نیست و زمین بر متن مسلط است. با این حال، ما همچنین باید آگاه باشیم که چه کسی هستیم.

منظورت واضح تره؟ چه حرفی می زنید، به چه می گویید حاشیه سازی برای استقلال؟

کلی صحبت میکردم اما آخرین نمونه آن اتفاقی بود که پس از بازی با کره جنوبی رخ داد. طبیعی نبود که هجمه های زیادی علیه بازیکنان استقلالی در تیم ملی صورت بگیرد. عارف گلمی یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی در دوران حضورش در زمین بود و هیچ کارشناسی مورد انتقاد قرار نگرفت. نمی خواهم وارد جزئیات فنی بازی شوم چون تیم ملی در شرایط حساسی قرار دارد اما عده ای تلاش کردند تا همه مشکلات عارف گلمی را روی زمین بگذارند. این توطئه ها خوب نیست. خوشبختانه استقلال به اهداف خود نزدیک می شود و اجازه نمی دهیم هیچ حاشیه ای برای تیم مشکل ایجاد کند. ما هم این توانایی را داریم. سرمربی ما در این زمینه دانش دارد، هواداران باهوشی داریم و خدا را شکر رهبری و هیئت پرتلاش در راس هستند که به خوبی از تیم محافظت می کنند.

آیا تیم از نظر مالی خوب است؟

ما قبل از عید وظیفه خود را انجام دادیم که البته وظیفه ما بود و باید می شد. سعی می کنیم آرامش تیم را حفظ کنیم. ما کاری را انجام می دهیم که مربی مان می خواهد و همه قدم به قدم به سمت اهداف خود می رویم.

چگونه می خواهید با فلش بازی کنید؟

این یکی از مهم ترین مسابقات ما در سال جدید است. تداوم پیروزی های استقلال بسیار مهم است. با توجه به فاصله شش امتیازی با تیم دوم، باید در صدر بمانیم. این از عهده بچه های تیم استقلال خارج است. پیکان هم حریف قابل احترامی است. مجتبی حسینی مربی جوان و پرتلاشی است که تیم خوبی ساخته و پرداخته است. اما نکته مهم این است که بازیکنان استقلال به این ظرفیت ذهنی رسیده اند که فقط به قصد برد وارد زمین شوند. امیدوارم نتایج استقلال همیشه باعث خوشحالی هواداران شود.

دیدگاهتان را بنویسید