چه کسی در مورد علی دایی راست می گوید؟

چه کسی در مورد علی دایی راست می گوید؟

دوست و همکار قدیمی او کریم باقری بلافاصله دست به کار شد و برای حمایت از شهریار عکسی از خود و عمویش در اینستاگرام منتشر کرد. دایی شاید بین المللی ترین چهره فوتبال ایران باشد. فردی که در قرعه کشی جام جهانی از سوی فیفا اعتبار داشته و اخیراً هواداران تیم سابقش هرتابرلین به این چهره در ورزشگاه ادای احترام کردند. این برخوردها با امثال شهریار می تواند برای فوتبال ایران هزینه بالایی داشته باشد.

سیدکاظم موسوی نماینده اردبیل در جلسه علنی روز گذشته شورای اسلامی شهر در واکنش به این پست علی دایی گفت.: با عرض پوزش از اظهارات اسطوره های ورزش در مورد مشکلات اخیر. آنها باید توجه داشته باشند که در چارچوب امنیت فراهم شده توانستند به اسطوره تبدیل شوند، اما امروز از شورشیان حمایت می کنند، این افراد باید احترام خود را حفظ کنند.

چه کسی در مورد علی دایی راست می گوید؟

روزنامه اصولگری جوان نیز در شماره امروز خود خطاب به علی دایی نوشت: آقای دایی، شما بازیکن بزرگی بودید. تو اسطوره فوتبال ایران هستی اما با یک بازی کثیف و ریزه کاری ناامید شدی. چرا دایی را اذیت می کند که خبر صددرصد جعلی و جعلی در اینستاگرامش بگذارد؟! اینستاگرام واقعا مال اوست یا توسط شخص دیگری اداره می شود؟!

علی دایی اسطوره فوتبال ایران است. دومین گلزن برتر فوتبال جهان و در کنار همه اینها او یک ورزشکار و پیشکسوت است که به فکر مردم کشورش است. خنده های کودک اوتیسمی که همین چند روز پیش به دیدار عمویش رفته بود را هنوز به یاد داریم. علی دایی، اسطوره فوتبال ایران، یکی از ورزشکارانی است که از همان ابتدا، تحصیل را با ورزش تلفیق کرد و بدین ترتیب همیشه بزرگ باقی می ماند.

چه کسی در مورد علی دایی راست می گوید؟

بر اساس همه این اصول از فردی مثل علی دایی خیلی بیشتر از دیگران انتظار می رود. بقیه که آنقدر تحصیل نکرده اند و به درجه شهرت نرسیده اند اما این روزها برای معرفی خود در میدان دشمنان و دشمنان قسم خورده ایران غرورآفرین و بزرگ بازی می کنند. جنسیت علی دایی با پرتگاه هایی چون پولادی، کریمی و امثال آنها متفاوت است و همین تفاوت نیز توقعات را از او بیشتر می کند. انتظار می رود او هم متخصص جریان باشد و هم به راحتی بازی نکند.

این روزنامه وابسته به دولت نیز با حمله به علی دایی نوشت: شایعه فوت یک دانش آموز در اردبیل از چند روز پیش به گوش می رسید تا اینکه حتی برخی رسانه های معاند مانند بی بی سی نیز از این دروغ منصرف شدند. اما علی دایی یکی از فوتبالیست های سابق کشورمان در اقدامی عجیب این ادعا را در صفحه شخصی خود تکرار کرد و مدعی شد که به دانش آموزان مدرسه ای در اردبیل حمله کرده و دانش آموزی را کشته است. روز گذشته خانواده اسرا پناهی دختری که هفته گذشته بر اثر بیماری جان باخت و رسانه های خارجی او را همان دختر دانش آموز کشته شده معرفی کردند به اظهار نظر علی دایی واکنش نشان دادند. انتظار می رود علی دایی اشتباه خود را اصلاح کند.

چه کسی در مورد علی دایی راست می گوید؟

محمد تقوی پیشکسوت فوتبال نوشت: علی دایی بی دلیل اسطوره تاریخ ورزش ایران نیست، اگر علی حرف نمی زد به اسطوره او شک می کردیم، اما او نشان داد که عظمت و جسارتی که در زمین فوتبال داشت در ذاتش بود.

سیامک رحمانی روزنامه‌نگار نیز در توئیتی نوشت: روزنامه نگار جوان گفت آقای دایی فریب خوردی! یعنی کل کشور جاهل است. ورزشکاران دچار توهم هستند. شریفی و همه دانشجویان و اساتید دانشگاه و هنرمندان گول خورده اند. فقط بچه های کوچک و کاهان و دوستانشان باهوش هستند و گول نمی خورند.

خدایا ما را از دست این روشنفکرانی که ما را اسیر کرده اند نجات بده

محمدجواد محمدزاده همچنین نوشت: این علی دایی که دروغ کشتن دختر اردبیلی را تکرار می کند، همان علی دایی است که رضا امیرخانی چند روز پیش به او پیشنهاد حضور در کمیته بی طرف برای اعتمادسازی مردم را داد.

دیدگاهتان را بنویسید