چه کسی عابدزاده را به نکونام پیشنهاد داد؟

احمدرضا عابدزاده دروازه بان چندین ساله استقلال که پس از سه فصل بازی در آبی پوشان تهرانی با مصدومیت کوتاهی راهی پرسپولیس شد و سپس به اسطوره این باشگاه تبدیل شد. گفته می شود از پرسپولیس جدا می شود، ویدئویی منتشر شده است که در آن او به طور غیرمستقیم امیر عابدزاده را از پسرش که او هم دروازه بان است به یحیی گل محمدی پیشنهاد می کند.

اما بازگشت علیرضا بیرانوند به میز مذاکره با رضا درویش و تمدید قراردادش با پرسپولیس مانع از حضور احتمالی امیر عابدزاده در این تیم شد تا آرزوی پدر (احمدرضا) برای پسرش (امیر) نباشد. به حقیقت می پیوندند.

با توجه به سوابق احمدرضا عابدزاده و علاقه قدیمی به استقلال در سال های دور و زمانی که از تیم ژاندارمری تهران به استقلال پیوست، اکنون این امید را برای پدر امیر عابدزاده ایجاد کرد که شاید بتواند پسرش را بیاورد. در یکی از دو تیم معروف پایتخت..

افراد نزدیک به استقلال در این باره اطلاع رسانی کرده اند، ظاهرا تماس هایی بین عابدزاده و نکونام وجود دارد و این موضوع دوستانه مطرح شده تا امیر به استقلال بیاید و جای حسین حسینی را بگیرد. سوالی که برخی مدیران استقلال در گفتگو با خبرورزشی آن را تایید نکردند اما تکذیب هم نکردند!

این دو دروازه بان در سال های اخیر در اردوهای تیم ملی در کنار هم بوده اند و در جام جهانی 2022 قطر در تمرینات تیم کی روش در کنار هم بودند و به همین دلیل احساسات خود را به خوبی می دانند و بعید نیست که بین امروز و فردا این اتفاق بیفتد. امیر عابدزاده باید به استقلال بیاید. با این حال صحبت هایی مبنی بر بازگشت حسین حسینی به استقلال شنیده می شود و آن دروازه بان روز شنبه در بازدید از اردوی حجازی نیز با نکونام صحبت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید