چوپان فداکار جان چند خانواده را از سیل مرگبار نجات داد

چوپان فداکار جان چند خانواده را از سیل مرگبار نجات داد

روز جدید سرپرست بخشدار اوج قزوین گفت: روز یکشنبه 18 مرداد ماه چوپان در روستای تواباد و کلنجین دهستان اوج بخشداری آبگرم متوجه سیلاب در آن منطقه شد و با گزارش پرونده روستایی جان چند تن را نجات داد. خانواده ها از خطر سیل

حسین حسینهانی بیان می کند: روز یکشنبه 18 مرداد 1401 با اطلاع یک چوپان، اهالی روستاهای توآباد، کلنجین و شهیدآباد از وقوع سیلاب در منطقه مطلع شدند و به محض اطلاع، اعضای این شهرستان به اطلاع مردم رساندند. مدیریت بحران در روستاها حضور یافت و دستور تخلیه فوری روستاهای توآباد، کلنجین و شهید آباد صادر و نسبت به جابجایی زباله ها و ماشین آلات برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست اقدام شد.

فرماندار اوج نیز گفت: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت اما شدت سیل به حدی بود که به 12 هزار مترمکعب سنگفرش خسارت وارد کرد و 40 میلیارد ریال خسارت وارد کرد همچنین فشار آب موجب شد. پل ورودی روستای توآباد تخریب و سه میلیارد ریال خسارت وارد کرد.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه توده سنگین جوی همچنان وجود دارد، وضعیت شهر اوج نارنجی است و اعضای ستاد بحران در آماده باش کامل هستند و هر اتفاقی بیفتد در محل حضور خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید