مشارکت؛ از اسکان اضطراری 5000 نفر تا نجات جان 11 دانش آموز از سیل

ساعت: 12:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۶
کد خبر: 1800942

سلاشور با بیان اینکه برای اسکان اضطراری بیش از 5000 نفر در دو سامانه بارشی گذشته هرمزگان تدارک دیده شده است، گفت: تمامی نیروهای جمعیت هلال احمر استان در آماده باش هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مختار سلحشور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز با اشاره به بارندگی های اخیر در هرمزگان گفت: تمامی نیروهای جمعیت هلال احمر استان در آماده باش هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان با بیان اینکه قبل از بارندگی تذکراتی داده شده و تمامی نیروهای انسانی هلال احمر آماده باش هستند، گفت: عملیات امدادی پایدار در نقاط مختلف استان در حال انجام است و در صورت لزوم اقلام توزیع می شود.
سلاشور با اشاره به اینکه توزیع اقلام و خدمات از دو هفته پیش با ورود سامانه فشار قوی به استان آغاز شد و همچنان ادامه دارد، گفت: بیش از 25 تن نایلون، بیش از 3 هزار بسته غذایی، ده هزار تخته پتو در مناطق مختلف. پنج هزار فرش، کنسرو، غذا و آرد پهن کنید.

وی با اشاره به نجات 11 دانش آموز هلال احمر هرمزگان در روز گذشته گفت: در یک عملیات بسیار سخت و عمدی دانش آموزان آسیب دیده از سیل توسط نیروهای هلال احمر نجات یافتند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: حمایت از تخلیه منازل سیل زده شرق استان و روستاهای بندرعباس و مرکز استان از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در بارندگی های اخیر است. “
سلاشور با بیان اینکه بیش از 5000 نفر در دو سامانه بارشی گذشته هرمزگان اسکان اضطراری داده شده اند، خاطرنشان کرد: همکاران و امدادگران هلال احمر هرمزگان با تثبیت وضعیت معیشتی هموطنان آماده خدمات رسانی هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید