کاخ سفید: بایدن برای انتخابات 2024 نامزد می شود

کاخ سفید: بایدن برای انتخابات 2024 نامزد می شود

روز جدید «کارن ژان پیر» سخنگوی کاخ سفید دیروز – چهارشنبه – در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره نتایج نظرسنجی انجام شده توسط CNN مبنی بر اینکه تنها 25 درصد از رای دهندگان حزب دموکرات از نامزدی بایدن حمایت می کنند، تاکید کرد که بایدن نامزد است با این وجود انتخابات در سال 2024 برگزار می شود

کاخ سفید با وجود مخالفت ۷۵ درصد از حامیان دموکرات، تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا برای شرکت در انتخابات ۲۰۲۴ را اعلام کرد.

کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا قصد دارد برای دومین بار در انتخابات سال 2024 نامزد شود، هرچند نظرسنجی ها نشان می دهد که 75 درصد از حامیان دموکرات نمی خواهند او را در میان نامزدها ببینند.

“کارن ژان پیر” سخنگوی کاخ سفید دیروز – چهارشنبه – در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره نتایج نظرسنجی انجام شده توسط CNN مبنی بر اینکه تنها 25 درصد از رای دهندگان حزب دموکرات از نامزدی بایدن حمایت می کنند، تاکید کرد که بایدن با وجود این مشکل کاندید است. سال 2024 خواهد بود.

وی گفت: ما نگران نظرسنجی نیستیم. رئیس جمهور به صراحت گفته است که قصد دارد نامزد شود، اما با وجود زمان طولانی تا انتخابات هنوز برای فکر کردن در مورد آن زود است.

سرویس تحقیقاتی دانشگاه کوئینیپیاک یک هفته پیش گزارش داد که 54 درصد از حامیان دموکرات مخالف ورود بایدن به رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 2024 هستند.

دیدگاهتان را بنویسید