کاربران شبکه های اجتماعی از حریم خصوصی خود مراقبت می کنند

زمان: 15:33
تاریخ انتشار: 1400/07/26
کد خبر: 1777164

تخصص امنیت شبکه برای کاربران اینستاگرام و توییتر ؛

عبدالوهاب تقی زاده گفت: بهترین راه حل برای جلوگیری از هک شدن حساب ها و صفحات اینستاگرام و توییتر استفاده از رمزهای عبور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالوهاب تقی زاده در گفت وگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، با اشاره به ضرورت امنیت شبکه در فضای مجازی ، گفت: امروزه مهمترین اصل در جهان امنیت و محرمانه بودن است و هر کشور یا دولتی اولین تلاش برای اطمینان از امنیت پایدار و حفظ حریم خصوصی شهروندان خود.

وی افزود: هر خانواده سعی می کند حریم خصوصی خود را در زمینه های مختلف به ویژه در فضای مجازی حفظ کند و از نشت اطلاعات حریم خصوصی خود جلوگیری کند.

این کارشناس امنیت شبکه گفت: این قانون در دنیای مجازی و الکترونیکی نیز اهمیت ویژه ای دارد که نیاز به توجه زیادی دارد. در حفظ آن کوشا باشید.

تقی زاده تأکید کرد: “بدون شک ، هر صفحه یا حسابی که به نام شخص ثبت یا ایجاد می شود حاوی اطلاعات شخصی شخص است ، بنابراین یکی از اصلی ترین راه های حفظ این محرمانه بودن و استفاده از رمز عبور مناسب و توجه ویژه به رمز عبور یک رمز عبور ساده است. “دسترسی آسان تر می شود ، به عنوان مثال ، بسیاری از افراد از شماره تلفن یا کد ملی یا تاریخ تولد خود برای رمز عبور صفحه یا حساب خود استفاده می کنند ، که حدس زدن و تشخیص آن آسان است و می تواند به راحتی صفحه یا حساب را هک کند.

وی در ادامه تاکید کرد: بهترین راه حل برای جلوگیری از هک شدن حساب ها و صفحات اینستاگرام استفاده از کدهای ترکیبی برای به حداقل رساندن نفوذ است. سعی کنید از کدهای ترکیبی برای صفحات خود استفاده کنید که شامل اعداد است. حروف انگلیسی باشید.

این کارشناس امنیت و شبکه گفت: اگر از نمونه های امنیتی و پروتکل های امنیتی پیروی نکنیم ، بدون شک با زمینه هک یا هک شدن تمام حساب ها و صفحات اینستاگرام که در حال حاضر در بازار به سرعت در حال اجرا هستند روبرو خواهیم شد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید