کارت سوخت در 3500 پمپ بنزین فعال می شود

ساعت: 16:07
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780779

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از اتصال 3500 جایگاه سوخت به سامانه هوشمند خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صداوسیما، کرامتولا ویس کرمی گفت: 4 هزار جایگاه سوخت در سراسر کشور داریم که در حال حاضر همگی فعال هستند و 3 هزار و 500 جایگاه به سامانه هوشمند سوخت و 500 جایگاه به پمپ بنزین دیگر متصل هستند. موقعیت مکانی. خدمات را به افراد به صورت آفلاین ارائه می دهد.

وی افزود: در جایگاه هایی که به سامانه هوشمند سوخت متصل هستند، هموطنان می توانند بنزین و بنزین خود را به عنوان کمک هزینه از طریق کارت سوخت دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با تشریح دلایل طولانی شدن روند راه اندازی سامانه هوشمند سوخت در تمامی جایگاه های کشور، گفت: یکی از دلایل این تاخیر این است که تیم های عملیاتی و فنی ما باید به هر جایگاه مراجعه کرد و سیستم هوشمند را وصل کرد، بنابراین اگر تعداد نازل ها زیاد باشد، آماده سازی و اتصال هر یک از این نازل ها به سیستم هوشمند سوخت زمان می برد.

وی افزود: یکی دیگر از دلایل تاخیر این است که برخی از ایستگاه ها مشکل ارتباطی سخت افزاری و نرم افزاری داشتند و از طریق دیش های ماهواره ای به سامانه هوشمند متصل شدند. هنگام راه اندازی مجدد، تصمیم گرفتیم این مشکل را اصلاح کنیم و سیستم مخابراتی آنها را بهبود ببخشیم.» بیایید به سمت سیستم داده ای برویم که در راه اندازی تمام ایستگاه های کشور نیز مؤثر است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در پایان ابراز امیدواری کرد که با تلاش های صورت گرفته به زودی شاهد فعال شدن سامانه هوشمند سوخت در تمامی 4000 جایگاه سوخت در سراسر کشور باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید