شرط استفاده از کارت سوخت رایگان در پمپ بنزین ها اعلام شد

شرط استفاده از کارت سوخت رایگان در پمپ بنزین ها اعلام شد

کارت سوخت رایگان دارندگان جایگاه های سوخت بسته به میزان فروش و بازدید خودرو از پمپ بنزین ها در اختیار مالکان قرار می گیرد و کمبودی در این زمینه وجود ندارد و تنها هدف ساماندهی وضعیت توزیع است. سوخت در کانال های تحویل کشور

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با تاکید بر لزوم ساماندهی وضعیت کارت سوخت رایگان در جایگاه ها گفت: هدف از اجرای طرح ساماندهی کارت سوخت در کانال های تحویل، بهبود سیستم توزیع سوخت توسط استفاده از کارت های هوشمند سوخت شخصی برای دریافت سوخت

علی اکبر نژادعلی در نشست هماهنگی با مدیران مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اظهار داشت: کارت سوخت اضطراری رایگان در تمامی جایگاه ها موجود است و مردم می توانند سوخت مورد نیاز خود را بدون هیچ مشکلی تهیه کنند – مشکلی کوچک اما همین است. توصیه می شود هموطنان با استفاده از کارت شناسایی خود، این شرکت را در فرهنگ سازی استفاده از کارت سوخت شناسایی برای بهبود سیستم توزیع بنزین یاری کنند.

وی به بند «ح» تبصره 14 قانون بودجه کشور در خصوص الزام وزارت نفت به توزیع بنزین از طریق کارت سوخت شخصی اشاره کرد و افزود: باید در این زمینه فرهنگ سازی مطلوبی صورت گیرد تا ساماندهی لازم در این زمینه انجام شود. زمینه را می توان انجام داد.”

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با تاکید بر نظارت مستمر بر وضعیت پمپ بنزین های کشور در سی و هفت منطقه، گفت: در روند ساماندهی نظرات مردم در تمامی کانال های تحویل برای تامین رفاه بیشتر مردم و با رفع چالش های احتمالی، برای رفع نواقص اقدام خواهد کرد.

نژادعلی تاکید کرد: علیرغم مشکلات موجود در ارائه کارت های خام، با تلاش های صورت گرفته در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، تمامی درخواست های کارت سوخت المثنی و خودروهای با شماره جدید تا اسفند ماه تولید و از طریق پست تحویل داده شده است. اطلاعات دریافتی بیش از 95 درصد به مردم تحویل داده شده و مابقی در اتاق انتظار اداره پست می باشد که لازم است اداره پست یک بار دیگر به آدرس صاحب پست ارسال شود.

وی تصریح کرد: هموطنانی که هنوز کارت سوخت شخصی خود را دریافت نکرده اند می توانند از طریق سامانه پاسخگویی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به شماره 09627 از آخرین وضعیت کارت سوخت خود مطلع شوند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی همچنین با تاکید بر اینکه بیش از 95 درصد افراد دارای کارت سوخت شخصی کفت هستند، تاکید کرد: استفاده از این کارت باید در اولویت باشد، اما کارت فوریت رایگان نیز در جایگاه ها برای موارد مهم موجود است. در مواقعی، بنابراین افرادی که کارت ندارند، اگر شخصی همراه خود ندارند، کارت سوخت شخصی خود را از دست داده اند یا سهمیه آنها تمام شده است، از این کارت ها استفاده کنند.
توزیع کارت سوخت اضطراری رایگان بر اساس فروش و ارجاع وسیله نقلیه به جایگاه

نژادعلی افزود: ساماندهی نقشه های سوخت کانال عرضه نیازمند تلاش و همکاری نهادها و بین مردم و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی است و شرکت پخش نیز نظارت و نظارت لازم را برای تکمیل موفقیت آمیز این پروژه انجام خواهد داد.

وی بیان کرد: کارت سوخت رایگان جایگاه داران بسته به میزان فروش و بازدید خودرو در جایگاه ها در اختیار مالکان قرار می گیرد و کمبودی در این زمینه وجود ندارد و تنها هدف ساماندهی وضعیت توزیع سوخت در کانال های عرضه کشور

دیدگاهتان را بنویسید