جمع آوری کارت سوخت رایگان از پمپ بنزین ها

رئیس انجمن جایگاه‌های بنزین کشور گفت: جمع‌آوری کارت‌های بنزین رایگان از پمپ بنزین‌ها در سراسر کشور تسریع شده و این کار طبق قانون انجام می‌شود، خوب است مردم از کارت سوخت شخصی استفاده کنند، اما مخالف هستیم. روش های اجباری و جمع آوری کارت ها. ما سریع هستیم زیرا باعث ایجاد مشکلات زیادی برای مردم و کارمندان می شود.

اسدالله قلی زاده در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه برای ما مشخص نیست که چرا الزام استفاده از کارت شناسایی برای سوخت در قانون بودجه برجسته شده است و توازنی بین این دو نمی بینیم، اظهار کرد: با این حال همواره ما را دنبال می کنیم. به مردم توصیه کنید از کارت شناسایی خود برای سوخت استفاده کنید و فراموش نکنید که در روزهای آینده کارت سوخت را همراه خود داشته باشید تا با مشکل و تاخیر مواجه نشوید.

وی ادامه داد: در صورت ادامه این رویه در ماه های آینده حداقل دو تا چهار کارت رایگان در هر اسلات باقی می ماند، به عبارت دیگر تعداد کارت های رایگان در اسلات ها 70 درصد کاهش می یابد، لازم است مسئولین به کلیه کسانی که سوخت دریافت نمی کنند، اعلام کنند، کارت صادر کنند و کارت المثنی صادر و ارائه کنند.

به گفته رئیس اتحادیه جایگاه داران کشور، زمانی که مسئولان بدون مشورت با کارشناسان و با توجه به اینکه خودشان در میدان عمل نیستند، در مورد توزیع سوخت تصمیم گیری می کنند، طبیعی است که مردم و جایگاه داران دچار مشکل شوند.

گلی زاده تصریح کرد: قطعا همه کارشناسان با روش های قهری بدون مشورت در این زمینه مخالف هستند و واضح است که در بحث سوخت لزوما راحت ترین راه حل بهترین راه حل نیست و این جمع آوری سریع کارت های رایگان مورد اعتراض قرار می گیرد و این امر ایجاد می کند. مشکلاتی که بار اصلی آن بر دوش حاکمان است و نه تصمیم گیرندگان، بنابراین پیگیر مشکل هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید