معاون وزیر نفت: افزایش قیمت بنزین و جمع آوری کارت سوخت رایگان صحت ندارد

معاون وزیر نفت: افزایش قیمت بنزین و جمع آوری کارت سوخت رایگان صحت ندارد

روز جدید : جلیل سالاری معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده های نفتی با تاکید بر مطلوبیت ذخیره سازی سوخت در کشور گفت: بحثی درباره افزایش قیمت بنزین در کشور و آنچه در رسانه ها غیرواقعی است مطرح نشده است. قیمت بنزین و جمع آوری کارت سوخت رایگان «بله، این درست نیست.

«جلیل سالاری» در مراسم افتتاحیه اجرای آزمایشگاهی طرح به‌روزرسانی فروش (بهنوش) برای بهبود عرضه دارچین که در مرکز آموزشی اندیشه شرکت ملی نفتکش برگزار شد، افزود: افزایش قیمت سوخت وجود ندارد. .

وی با تاکید بر اهمیت مشارکت دانش بنیان در طرح های پالایشی صنایع، تاکید کرد: ظرفیت حوزه سرمایه گذاری نیازمند تلفیق با شرکت های دانش بنیان و انجام کار و پروژه است.

معاون وزیر نفت گفت: در این راستا به شرکت های تابعه دستور داده ایم با انعقاد حداقل پنج قرارداد در هر سال در این زمینه در زمینه همکاری با شرکت های دانش بنیان برنامه ریزی کنند.

سالاری با بیان اینکه ذخیره سازی سوخت در وضعیت مطلوبی قرار دارد، گفت: چالش و مشکلی در زمینه تامین سوخت در کشور وجود ندارد و با توجه به ذخیره سازی بهینه انجام شده در شرایط فعلی، سوخت مایع مورد نیاز نیروگاه تامین خواهد شد.»

اجرای طرح آزمایشی تشدید پمپ بنزین در دو جایگاه صنعتی تهران

علی اکبر نژادعلی، مدیرعامل شرکت ملی نفت نیز در این مراسم به بیان چالش ها پرداخت.

وی افزود: اجرای این پروژه در دو سه سال گذشته مغفول مانده و علیرغم توافقات، کار، رایزنی و فناوری لازم، در ابتدا امکان ادامه روند وجود نداشت. تحمیل شد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با تاکید بر اینکه برای اجرای طرح بهبود فروش برای بهبود عرضه گاز طبیعی در جایگاه های گاز طبیعی از ایده ها و ایده های جدیدی استفاده شده است، گفت: در حال حاضر با پروژه های میلیاردی روبرو هستیم. که در طرح جدید اجرا شده اند به نفع اقتصاد و صنعت کشور خواهند بود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تاکید کرد: در این راستا مجوزها به عنوان تاکید بر انجام معاینه فنی خودروها و تامین امنیت و مدیریت فروش از طریق ارتباطات الکترونیک مورد تاکید و تمرکز است.

نژادعلی گفت: این طرح پس از انجام آزمایشات امنیتی و دفاعی در دو نقطه پایتخت به صورت پایلوت اجرا می شود و در صورت حصول نتیجه مثبت، اجرای آن در سراسر کشور گسترش می یابد.

عدالت در توزیع یارانه ها در بخش حمل و نقل، زیرساخت های کارآمد، انعطاف پذیری، سیاست گذاری، کاهش قابل توجه هزینه ها، افزایش شفافیت و مبارزه با فساد، افزایش درآمد دولت از قاچاق و انحراف محصولات، انعطاف پذیری و کاهش انگیزه ها و فرصت های دولت برای توسعه طرح های ملی پالایشی از اهداف و مزایای اجرای طرح ملی به روز رسانی فروش برای بهبود نقاط عرضه در کشور است.

حذف پلاک و زیرساخت های ارتباطی، تجمیع آنلاین داده های فروش، توزیع خودکار وجوه دریافتی از مشتریان، نظارت برخط بر شرایط فنی و اطلاعات فنی جایگاه ها و امکان اجرای سیاست های مجرمانه برای خودروهای پرخطر از جمله دستاوردها خواهد بود. از این پروژه

دیدگاهتان را بنویسید