آیا کارت سوخت رایگان در جایگاه ها جمع آوری می شود؟

آیا کارت سوخت رایگان در جایگاه ها جمع آوری می شود؟

مدیر سیستم سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: حذف کارت سوخت جایگاه داران بر اساس میزان فروش است، بنابراین جایگاه های عرضه کمتر کارت می گیرند.

اقتصاد24- محمد صادقی در پاسخ به این سوال که آیا کارت سوخت رایگان در جایگاه ها جمع آوری می شود یا خیر؟ تنها یک کارت سوخت در هر سکوی سوخت باقی خواهد ماند.

وی افزود: حذف کارت سوخت جایگاه داران بر اساس میزان فروش است، بنابراین جایگاه های عرضه سوخت کمتر یک کارت می گیرند، جایگاه های پرفروش همچنان یک سکو و یک کارت خواهند داشت. در مراکز شهرها هم همینطور است، یعنی هر سکوی کارت سوخت است.

صادقی گفت: اگر تقاضای مردم برای پمپ بنزین بیشتر شود، امکان افزایش کارت های اضطراری برای هر سکو نیز افزایش می یابد.

وی در پاسخ به این سوال که اگر افراد فاقد کارت سوخت از جایگاه داران درخواست کارت اضطراری کنند اما جایگاه داران همکاری نکنند و یا کارت سوخت جایگاه داران تمام شود، باید چه کنند؟ وی گفت: مردم می توانند این موارد را با شماره 09627 مطرح کنند، ضمن اینکه رادیو داران نیز می توانند در مواقع ضروری از صدا و سیمای منطقه خود کارت سوخت یدکی درخواست کنند.

صادقی در پاسخ به اینکه «این طرح کاهش کارت سوخت جایگاه داران چه زمانی اجرا می شود؟» گفت: فعلاً مشخص نیست.

مدیر سامانه کارت هوشمند سوخت گفت: هدف از این کار جلوگیری از قاچاق سوخت خواهد بود چرا که الزام استفاده از کارت سوخت شخصی در قانون بودجه مورد تاکید قرار گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید