کارخانه لاستیک در کردستان توسط ناظر هوایی اداره نمی شود/ کاهش تولید روزانه به 14 هزار حلقه!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی گبرنا، کارخانه بارز کردستان یکی از مهم ترین کارخانه های استان است که به عنوان بزرگترین و مجهزترین کارخانه تایر رادیال کشور شناخته می شود و با ایجاد اشتغال برای حدود 800 نفر از جوانان بومی و از مصوبات مقام معظم رهبری است. . در سال 88 در این استان بود که با تلاش دست اندرکاران در سال 92 تولید روزانه آن با 3000 انگشتر آغاز شد.

کارخانه تایر بارز کردستان که تامین کننده 22 درصد لاستیک خودروهای کشور است به دلیل مشکلات با افت تولید مواجه است.

این روزها لاستیک سازی بارز کردستان حال و روز خوشی ندارد و مدیریت پروازی این کارخانه مدیریت صحیحی را اجرا نکرده است چرا که در آخرین روزهای آبان ماه سال گذشته و پس از یک ماه بلاتکلیفی مدیریتی، طاهر یوسفی از رهبران برجسته کردستان شد. Topico توسط مدیر پرواز و یک روز در هفته مدیریت می شود.

شرکت بارز کردستان پتانسیل فنی، انسانی و فناوری بالایی برای پیشرو بودن در تولید تایر در خاورمیانه دارد، اما ادامه روند فعلی، شکست این گروه دور از انتظار نیست.

این کارخانه با مشکلاتی از جمله ضعف مدیریت، نقص فنی تجهیزات تولید، کمبود و گرانی مواد اولیه، حقوق کار و ممنوعیت صادرات مواجه است و همین مشکلات باعث شده تا تولید روزانه کارخانه از 16 هزار حلقه به 14 هزار حلقه کاهش یابد.

ریزش کارخانه (رابر میکسر) این کارخانه از اسفندماه سال گذشته و خلاء مدیریت منجر به کاهش تولید آن به حدود 14000 حلقه در روز شده است.


5b1cbcc8 159c 4dd4 a67b 7a49f88287c8 خبر خاکستری



پیمان الماسی معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در این خصوص گفت: با هماهنگی ها و مصوبات انجام شده با وزارت صنعت، معدن و تجارت 10 درصد لاستیک شفاف و 30 درصد لاستیک کشاورزی تولید شده است. مجوز صادرات دریافت کرد.

30 درصد مواد این کارخانه وارداتی و مابقی تولید داخل است و در بحث خودروهای سبک 22 درصد نیاز کشور را تامین می کند، بنابراین رفع این مشکلات توسط نهادهای مرتبط گام مهمی در جهت رونق تولید و ایجاد اشتغال خواهد بود. در حومه شهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید