کارخانه های تجهیزات نظامی ما 24 ساعت شبانه روز کار می کنند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرگئی چمزوف، رئیس شرکت تولید تجهیزات نظامی Rostec، روز دوشنبه گفت که کارخانه های تولید تجهیزات نظامی روسیه حتی در تعطیلات سال نو بدون وقفه کار می کنند.

به گزارش روزنامه مسکو تایمز، سرگئی چمزوف، رئیس شرکت تولید تجهیزات نظامی Rostec گفت: کارخانه های Rostec که در اجرای دستورات دولتی نقش دارند، تقریباً به صورت شبانه روزی کار می کنند و کارمندان آنها بار کاری خود را افزایش داده اند. از خود گذشتگی.»

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه همچنین در نشست نوامبر شورای ویژه این کشور برای افزایش تدارکات ارتش در طول جنگ با اوکراین از صنایع دفاعی روسیه خواست تا تولید و کیفیت تجهیزات را افزایش دهند.

چمزوف اضافه کرد که کارخانه های Rostech که به تولید 24 ساعته روی آورده اند شامل کارخانه هایی است که هواپیما و تانک تولید می کنند.

از سوی دیگر، روسیه در حال آماده شدن برای برگزاری رزمایش مشترک در سال 2023 با کشورهای مختلف اروپا، آسیا و آفریقا است. رسانه های روسی گزارش دادند که وزارت دفاع این کشور از برنامه ویژه ارتش روسیه برای انجام 9 رزمایش مشترک بین المللی با دیگر کشورها خبر داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در چارچوب همکاری های نظامی بین المللی این کشور در سال 2023 برنامه ریزی شده است که رزمایش های مشترکی با نیروهای زمینی نیروهای مسلح روسیه و ارتش کشورهای خارجی برگزار شود.

در تحولی دیگر، دبیرکل ناتو روز یکشنبه گفت که کشورهای غربی باید آماده حمایت بلندمدت از اوکراین باشند، زیرا روسیه هیچ نشانه ای از عقب نشینی نشان نمی دهد.

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو به بی‌بی‌سی گفت که حمایت نظامی بقای اوکراین را به عنوان یک کشور مستقل تضمین می‌کند و روسیه را مجبور به مذاکره برای پایان دادن به جنگ می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید