استقلال از خارج با کار متخصصان نظامی در زمینه تسلیحات و تجهیزات نظامی


زمان: 08:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822196

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب شرق کشور بیان کرد:

امیر گلمالیان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمینه فعالیت های دانش بنیان با برپایی اردوهای مرتبط با جوانان کار بسیار خوبی انجام داده است و به جرات می توان گفت که در حال حاضر در حوزه تسلیحاتی هستیم. مهمات و فناوری مرتبط با آنها. «امنیت و نظامی گری به دیگران وابسته نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر گلمالیان در گفتگو با راه آرمان; وی گفت: بعد از انقلاب تغییراتی در نهضت آزادی، لیبرال ها، منافقین و… به وجود آمد زیرا می خواستند در انقلاب اسلامی شرکت کنند و ارتش جمهوری اسلامی ایران اولین عاملی بود که آنها را آزاردهنده می دانستند. برای رسیدن به اهداف خود، زیرا ارتش جمهوری اسلامی را در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اول می بینند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در جنوب شرق ادامه داد: ارتش در 22 بهمن ماه به بدنه مردم پیوست، نیروی هوایی در 19 بهمن بیعت کرد و سایر اقدامات ارتش و نیروی زمینی و مسائل دیگر از عوامل تسریع پیروزی بود. توطئه امام راحل با آینده نگری و بینشی که ایشان داشتند خنثی شد که 29 فروردین هر سال ارتش در شهرها رژه می رود و ارتش برای انقلاب باقی می ماند.

وی گفت: هر ساله با توجه به فرمان تربیتی امام خمینی (ره) مبنی بر ماندگاری ارتش و نقش آفرینی در انقلاب، سالگرد ارتش جمهوری اسلامی ایران و به ویژه نیروی زمینی دلاور را جشن می گیریم.

این مقام مسئول تصریح کرد: در بیست و یکم فروردین ماه سالگرد سپهبد صیاد شیرازی برنامه های مختلفی را برای بزرگداشت 29 فروردین در استان آغاز کرده ایم و مراسمی به مناسبت بیست و سومین سالگرد شهادت صیاد شیرازی در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

امیر گلمالیان افزود: اجرای رزمایش مومنانه در استان، نظافت مزار شهدا، رژه باشکوه ماشینی 29 فروردین در کرمان و سیرجان از دیگر برنامه ها است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش گفت: 12 اردیبهشت سالروز شهادت سرلشکر کارنی اولین رئیس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی و اولین شهید ترور در جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: مقام معظم رهبری هر ساله برای سال ها عناوینی را نام می برند و وظیفه همه ماست که در این راستا اقدام و گام برداریم؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران با توجه به رسالت خود و تسهیلات، در زمینه تبیین شعار سال اقدام کرده است.

این مسئول تصریح کرد: در زمینه فعالیت های دانش بنیان با برپایی اردوهای مرتبط با فعالیت های جوانان کار بسیار خوبی انجام داده ایم. به جرات می توانم بگویم که ما در حال حاضر در حوزه تسلیحات، مهمات و فناوری های امنیتی و نظامی با تکیه بر جوانان، رشد، خلاقیت و ابتکارات جوانان بدون توجه به مهمات، سلاح، تجهیزات نظامی و تولید امنیتی هستیم. نه بیرون

امیر گلمالیان خاطرنشان کرد: ما تمامی محصولات مرتبط با نیازهای داخلی و مجموعه این اقدامات را در صنایع خود برای خودکفایی نظامی عرضه می کنیم که همگی بر اساس فعالیت های مبتنی بر دانش و تجربه و تفکر انقلابی کشور انجام می شود. نسل جوان ما



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید